On tällainen vanha tallentava DVD miten viritän tähän TV kanavat. Saakohan tähän mistään Suomenlielistä ohjekirjaa. Laite löytää TV1 kkösen.
Pioneer DVD Recorder DVD-433H
10
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyiset tv-lähetykset ovat digitaalisia. Laitteesi analogisella virittimellä ei niitä näe. Vekotin on yhtä "käyttökelpoinen" kuin vanhat videonauhurit.
Itselläni on myös vuonna 2003 ostettu Pioneerin dvd-tallennin DVR-5100H. Kerran pari vuodessa käytän sitä yhä tallentaakseni digiboksillani tallennettuja ohjelmia dvd-levylle pysyvää käyttöä varten. Tv-ohjelmien tallentaminen ei sillä enää tietenkään suju.- Anonyymi
Ainakin minulla onnistuu kun DVD Recorder DVD-433H on kovlevy ja panen digipoxin kartliittimestä johdon DVD lallentimeen.
- Anonyymi
Pioneer HDD-DVD tallentimella DVR-940HX kyllä näkyy standardi dvb-t lähetykset
- Anonyymi
Minulla sattuu olemaan tuollainen Sony-merkkinen harvinaisuus. Siinä on nykyisessä kaapeliverkossa toimiva viritin, kiintolevytallennin sekä polttava DVD. Helppo on heittää esim. elokuva DVD:lle. Tosin työläshomma, mikäli haluaa mainokset pois. Siis mielummin Ylen elokuvat.
Tuo, että tuollaisia laitteita ei enää valmisteta taitaa oll niitä tekijänoikeuskysymyksiä.- Anonyymi
Kotitallentaminen ei ole kai "muodissa" se kai se syy on
Mitään teknistä estettähän ei ole voi käyttää hdmi--> 3 RCA analog convertteria niitä saa Kiinasta parilla eurolla Kotitallennus tehdään nykyään tietokoneella. On myös saatavana tallentavia esimerkiksi monistandardi-digiboxeja, mutta tietokoneitahan nekin ovat, vähän paremmin olohuoneeseen sulautuvia vain.
- Anonyymi
Minullakin SONY RDR-HXD 870 vanhus joka lopetti suomi tekstin tekemisen, on varmaan joku asetus homma mutta mikä ei oo käyttöohjetta.
- Anonyymi
Minulla on SONY RDR-HX870 DVD Recorder/Hard Disk laite, mutta se lopetti suomen tekstin tekemästä tallennuksiin,on varmaan joku asetus juttu,"Mutta mikä se on". Ei oo kättöohjetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319