Renault on häiriöherkkä auto

Anonyymi

ja siten ei sovellu oikein suomeen. Aluksi on puhuttu että silloin kun megane 3 tuli että nyt on laatua parannettu vaan niinpä nuissa näkyy olevan yhtälailla ongelmia kuin ennekin kun ikää jokunen vuosi tullut eli täyttä kusetusta. Ei renault osaa laatua parantaa se on fakta joka on ollut ja pysyy.

26

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa Suomeen soveltumaton häiriöherkkä on aloituksen kirjoittanut tojotisti.

    • Anonyymi

      Aloittaja on ilmeisesti saanut innoituksensa hesarin artikkelista jossa todettiin että kun valheen toistaa riittävän usein niin ihmiset alkavat pitää sitä totena.

    • Anonyymi

      No rellussa on tunnestusti ne kuuluisat ranskalaiset sähköt. Sekoilee pakkasella.

      • Anonyymi

        "Tunnetusti" l. esiintyy vain Essom paarim miähen ennakkoluuloissa.
        Renault on harvinaisen luotettava talviauto ja jos vähänkin katselee ympärilleen pahoilla talvikeleillä, niin huomaa että renaulttien osuus liikkeellä olevista autoista on tavanomaista korkeampi.


    • Anonyymi

      Vielä kun provopoika saisi ja löytäisi jotain näyttöä ja faktaa juttunsa tueksi.

      • Anonyymi

        Oma renuni oli joka paikasta jäässä ja lukot, ovenkahvat särky, lukot kolmeen kertaan, takaoven kahva ja koko lukkopesä mäskinä, naru virityksellä piti ovi kiinittää, avata. Oven kahva kuljettajan puoli lohkesi pakkasella.
        Kerran muistan, kun jäin sutimaan tienreunaan, kun oli vähän lunta, niin avuksi tuli jokin auttavainen hiluksi, mutta eihän tästä roska renusta tahtonut löytää vetokoukkua köydelle, oli vain reikä pellissä ja tämä reikä jään alla, Kenttälapiolla hakkasin jään ja sai lopulta vaivaloisesti pujotettua vetonarun.
        Laakerit olivat niin huonoa tekoa, että tippuivat tielle ja auto ajo kieltoon, monenlaista rimpulaa ja lokeroa oli suuniteltu niin että loppuelämän harmittaa moinen roskaan kajoaminen, noin 20 vikaa olen laskenut olleen tässä tekeleessä ja sitten päälle mahdoton huoltaminen, jota ei itse voinut ilman renu työkaluja suorittaa. Ensim. öljynvaihto oli työläs, kun ei itseltä, eikä lähiseudulta löytynyt sitä sopivaa ikkunakoukkua.
        Vaikutti todella paljon omaan elämääni negatiivisesti tämä renu haitake ja tämä ei ole mitään keksittyä soopaa, vaa totta.


      • Anonyymi

        Poika, pysy vain Skoda palstalla keksimässä juttujasi, olet niin onneton ettei sinulla ole täällä mitään mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma renuni oli joka paikasta jäässä ja lukot, ovenkahvat särky, lukot kolmeen kertaan, takaoven kahva ja koko lukkopesä mäskinä, naru virityksellä piti ovi kiinittää, avata. Oven kahva kuljettajan puoli lohkesi pakkasella.
        Kerran muistan, kun jäin sutimaan tienreunaan, kun oli vähän lunta, niin avuksi tuli jokin auttavainen hiluksi, mutta eihän tästä roska renusta tahtonut löytää vetokoukkua köydelle, oli vain reikä pellissä ja tämä reikä jään alla, Kenttälapiolla hakkasin jään ja sai lopulta vaivaloisesti pujotettua vetonarun.
        Laakerit olivat niin huonoa tekoa, että tippuivat tielle ja auto ajo kieltoon, monenlaista rimpulaa ja lokeroa oli suuniteltu niin että loppuelämän harmittaa moinen roskaan kajoaminen, noin 20 vikaa olen laskenut olleen tässä tekeleessä ja sitten päälle mahdoton huoltaminen, jota ei itse voinut ilman renu työkaluja suorittaa. Ensim. öljynvaihto oli työläs, kun ei itseltä, eikä lähiseudulta löytynyt sitä sopivaa ikkunakoukkua.
        Vaikutti todella paljon omaan elämääni negatiivisesti tämä renu haitake ja tämä ei ole mitään keksittyä soopaa, vaa totta.

        Tammikuun pakkasilla Modus ei käynnistynyt. Ilmojen lämmittyä akkufirmaan. Akun vaihto auttoi. Myöhemmin jättänyt monta kertaa kaupungille, kun ei puolilämpimänä käynnisty vaikka kampiakselin asentotunnistin on vaihettu ja myöhemminkin putsattu liitin. Ei uskalla pidemmälle lähteä tällä 2. autolla. Kotipihalla en pane lukkoon.


    • Anonyymi

      renault on paljon parempi auto kuin skoda, katsokaapa kansainvälisiä laatututkimuksia, renault on vähävikaisempi auto kuin skoda.

      • Anonyymi

        Renault on kaikessa parempi kuin Toyota, mutta myönnän että se on kovin vähän.


      • Anonyymi

        Kovin vähäinen on ymmärryksesi autoista ja perinne-ennakkoluulotkin ovat rasitteena.


    • Anonyymi

      Vi Bilägaren kattava ja pitkäaikainen ruostetutkimua rankkaa Renaultin parhaiten ruosteelta suojattujen joukkoon. Ei lisättävää.

      Koneessa ei tunnettuja isoja tyyppivikoja.

      Omalta osaltani totean vaan että eipä niitä ranskalaisia pikkuvikoja tai sähkövikojakaan ole muutamaan vuoteen näkynyt.

      • Anonyymi

        No eipä noihin hörhön aloituksiin kannata kauheasti vastailla. Hän saa päivittäin turpaansa Skoda/Toyota väännöissä ja siksi laajetaan toimintaansa muihin merkkeihin jaotta pääsee purkamaan patoutumiaan.


    • Anonyymi

      Toyotan omistaminen masentaa...omistajat sairastuvat huonoon itsetuntoon.

    • Anonyymi

      Pian 15 vuotta olen ajanut samalla meganella. Pyörän laakeri vaihdettu ja pissapojan moottori. Hyvin pelaa ja tasainen käyntiääni.

    • Anonyymi

      onhan Renault tehnyt panssarivaunujakin,
      totta ne nyt autonkin osaa tehdä.

      • Anonyymi

        "auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.

        Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
        Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
        Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.

        No tuota vitsiä ja huonoa pukkaa...mutta kyllä se vanha Nissan laatu on muistoja vaan. Aikoinaan Nissan Datsun oli Toyotan kilpailija ja kovalaatuinen merkki. Joskus 80- luvulla ei tainnut löytyä Cherrylle ja Sunnylle oikein varteenotettavaa kilpailijaa, niin ylivoimainen Nissan oli noissa kokoluokissa ja helkutin vahvaa tekoa. Nyt sitten on ongelmaa ja ruostetta niin kuin Renuissa ja sehän on selvä, että Renu on hyötynyt eikä Nissan yhteistyöstä. Taisi muuten Nissan pelastaa Renun ihan konkurssilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
        Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.

        Tojotauskovaisten tyhmäkäyntiä. Paha auto tuo tojota, ensin kuskilta pehmenee lompakko, sitten selkäranka ja lopulta pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotauskovaisten tyhmäkäyntiä. Paha auto tuo tojota, ensin kuskilta pehmenee lompakko, sitten selkäranka ja lopulta pää.

        Miksi ette voisi olla tyytyväisiä, että teidän merkkinne on hyvä ja muiden huono?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota vitsiä ja huonoa pukkaa...mutta kyllä se vanha Nissan laatu on muistoja vaan. Aikoinaan Nissan Datsun oli Toyotan kilpailija ja kovalaatuinen merkki. Joskus 80- luvulla ei tainnut löytyä Cherrylle ja Sunnylle oikein varteenotettavaa kilpailijaa, niin ylivoimainen Nissan oli noissa kokoluokissa ja helkutin vahvaa tekoa. Nyt sitten on ongelmaa ja ruostetta niin kuin Renuissa ja sehän on selvä, että Renu on hyötynyt eikä Nissan yhteistyöstä. Taisi muuten Nissan pelastaa Renun ihan konkurssilta.

        Eikö jo unohdeta nuo autot joita ei liikenteessä näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.

        Voi sinua höpöä poikaa. Ihania nämä viattoman tyhmät lapset kun luulevat jotain tietävänsä ja yrittävät päteä ja härnätä viisaampia ja fiksumpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette voisi olla tyytyväisiä, että teidän merkkinne on hyvä ja muiden huono?

        Me olemmekin mutta kun te tojota yms. hölmöt kipuilette täällä ongelminenne, niin täytyyhän sitä välillä valaista kansaa joka pimeydessä vaeltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemmekin mutta kun te tojota yms. hölmöt kipuilette täällä ongelminenne, niin täytyyhän sitä välillä valaista kansaa joka pimeydessä vaeltaa.

        Ne virtuaaliautot ovat aina hyviä, joilla monet kyykyttävät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

      Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

      Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

      sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

      En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

      Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

      Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

      En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

      ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

      Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe