M EITÄ OLI LINJA.-AUTO PORUKKA JA NURMEKSEN ABC SYÖMÄÄN.
KUULIN LÄHTIESSÄÄN JOKAISEN SANOVAN EN IKINÄ MENE ABC ENÄÄ SYÖMÄÄN. ESIM.. MINÄ KELIAAKIKKONA TILASIN LEHTIPIHVIN,USKOKAA
SITÄ EN PYSTYNYT SYÖMÄÄN.SITKEÄÄ KUIN KENGÄNPOHJA,EIKÄ MITÄÄN MAKUA. .arvelin matkankunniasi syödä hienosti,mutta ruoka jäi lautaselle.
Vain ABC:llä on varaa niin ala-arvoiseen kuin on.
Markkinajohtaja, sanelee kunnille , teollisuudella ym. Lisäksi on ylimielinen piittaamaton ja röyhkeä kuluttajapalveluissa. Otan evästä matkaan jos ei ole muuta mahdollisuutta kuin ABC.
Tohmajärveläisen kokemus lainaus ABC nm. eväät mukaan.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670