Olemme kansakuntana selvinneet hyvin, vaikka aina olemme olleet suurimmat kärsijät kahden rajan välissä.
Suomen yli jyrääminen loppui Tavisodassa, silloin jäivät ylivoimaset hyökkääjät nuolemaan näppejään.
Suomi on selvinnyt hyvin.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi siirtyi länsimaisten demokratioiden joukkoon Mannerheimin johdolla 1919.
Sillä tiellä on pysytty, vaikka vaikeaa on välillä ollut.
EU:n jäsenyys on lopullinen sinetti. - Anonyymi
EU jäsenyys oli onneton teko. ilman sitä meillä menisi hyvin.
- Anonyymi
Aivan kaiken maailman muslimit hilluu, Helsingissä 52% raiskauksista on ulkomaalaistren tekemiä.
Kiitos Sipilälle, kuka kutsui irakilaiset Suomeen.
- Anonyymi
-----Suomi hävisi sodat, mutta voitti sitä seuranneen rauhan.----
Aikamoinen pelle pitää miehen olla jos pitää Talvi- ja Jatkosodan rauhansopimuksia voittoina.- Anonyymi
Et osaa lukea koko lausetta? Toki hävisi sodat, mutta voittisitä seuranneen rauhan! Suomi vaurastui samaan aikaan kun ’voittaja’ kitui ja romahti 1991!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893