Saunassa peppuseksiä?

Anonyymi

Mietittiin tossa jätkien kanssa, että jos harrastettaisiin joskus saunassa peppuseksiä. Onko kellään vinkkiä, että miten kannattaisi saunassa toimia asian suhteen?

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan samalla tavalla kuin muuallakin. Liukastettapaljon jne.

En vaan ymmärrä tuota saunaa, koska siellä on niin helvetin kuuma. Aika harva raahaa esimerkiksi kuntopyörän saunaan.

• Anonyymi

Harjoittelen kilpapyörällä rullien päällä juuri saunassa. Hyvää treeniä. Olen se harva.

• Sauna ja seksi nyt ei vaan oikeen kuulu yhteen.
      Saunanjälkeinen seksi on sit eri asia. Mikä vois olla ihanampaa, kun molemmat saunan jälkeen rentoina ja saunapuhtaina sekstaa.

Mulla tuli (kauan sitten) sauna/suihkuseksistä elämäni ensimmäinen migreenikohtaus. Sen jälkeen meni ehkä puoli vuotta niin et sain orgasmin jälken välittömästi migreenikohtauksen.

Jäi seksi aika vähille vaikka oli halukas ja haluttava tyttöystävä.

Enää tuota ongelmaa ei ole, mut en uskalla saunassa enää panna. Migreeni ei oo kivaa.

• Anonyymi

Uimisen jälkeen saunaan. Jotenkin jouduin ensimmäisenä menemään löylyhuoneen ovesta. Laitoin jalkani alimmalle askelmalle. Takatuleva tarttui minua lanteista kiinni. Just noin, se sanoi käheästi. Kumarru vähän, se käski. En oikein ymmärtänyt tilannetta. Kumarruin ja tartuin ylemmistä lauteista kiinni. Kosketus tuli äkkiä. Vielä kesken minun kumarruksen kaverin terska painui sisääni. Haukoin henkeä. Liike jatkui sisälle pohjaan asti. Samalla se vetäytyi sisältäni ulos. Kädet vaihtuivat lanteillani. Ensimmäisen hypähtäessä ylös lauteille seuraava painui vuorostaan pohjaan asti. Veden roiskuessa kiukaalta päälleni työntyi jo kolmas käymään sisälläni. Viimeisen työntyessä tärisin jo kauttaaltaan. Päästyään ulos sen ote siirtyi lanteista pakaroihin. Kädet työnsi minut ylös muiden joukkoon. Viimeinen tuli perässä levitellen pakaroitani. Ylhäällä veti minut syliinsä nauraen. Nyt kaikki kävivät kerran sisällä. Jokainen läpäisi testin. Ensi uimisen jälkeen se on kaksi kertaa pohjaan asti. Sitten kolme kertaa. Käsi läpsähti reiteeni. Miten on, millä kierroksella ensimmäinen laukeaa ja putoaa ringistä pois. Mitä luulet mikä on viimeisen kierrosten määrä. Yritin sanoa jotain kiuas sähähti äkäisesti. Korvia poltti. Haukoin henkeä, kumarruin. Mitä se haluaa, imeä vai, sylissäpiteljä kyseli rehvakkaasti kohdistaen kysymyksensä muille. Kai joku tälle kertoi leikin säännöt ja seuraukset. Kaikki vaikenivat. Tuijottivat varpaitaan. Kädet levittivät reiteni levälleen. Eikö kukaan, kysyjä kirosi.

• Oisitko halunnut?

• Anonyymi

Tulisiko ulkopuolinen joka antaisi kaikille peppua vai antaisitko sinä jätkille?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe