Omat kappaleensa? Ja jos puhutaankin vaikka jostain hiphopista niin vaikka sitten tekevät itse beattinsa eikä kopioi muilta sampleja? Onkohan noita J Karjalaisen sukupolven jälkeen ollenkaan, jotka ei ota VALMIITA sanoituksia ja/tai melodioita joltain toiselta? Parasta olisi jos osaisivat vielä IHAN ITSE miksata ja tehdä itsensä kuuloista musiikkia.... ei taida nykyaikana enää onnistua. Eikä tarvitse. Jengiä kiinnostaa päihteet ja irtosuhteet ja niihen liitttvä muovinen draama. Niistä sitten tehdään(levy-yhtiön ja ulkopuolisten sanottajien ja säveltäjien kanssa) uusia listahittibiisejä joita kuunnellaan jossain diskohelveteissä siideripäissään samalla kun tungetaan naama täyteen suklaata ja vedetään ranteet auki
Suomalaiset artisti jotka TEKEVÄT ITSE
Anonyymi
2
180
Vastaukset
- Anonyymi
APOLYPTICA tekee omat kappaleensa..
paitsi sillon ku on apolyptica plays the metallica..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635