Jos täältä löytyisi oikeita pidemmän ajan kokemuksia ko. töpselihärpäkkeestä, niin kuulisin mielelläni. Autokuume on ylittänyt jo 38,5° C eikä Burana auta...
No, vakavasti kuitenkin olen autoa vaihtamassa. Nyt on kokemusta japanin itselataavista hybrideistä, mutta koska ladattava premium puuttuu, ajattelin uskaltaa kokeilla saksalaista.
Eli: paljonko on todellinen kulutus/ 100 km ns. sekalaisessa ajossa? Onko auton tekniikka vaatinut ylimääräisiä huoltokäyntejä? Onko polttomoottori määräaikaishuoltojen välillä huoltovapaa, vai tarviiko esim. lisäillä öljyjä? Kiitos kommenteista ja ennenkaikkea kokemuksista.
C 350e kokemuksia kaipaan
Anonyymi
4
2407
Vastaukset
- Anonyymi
Lähemmäs 10 litraa nousee.
- Anonyymi
Kalis auto ja kallis yläpitää, mitä wattua välilä jollain kulutuksella on? Ilmeisesti ihan liian kallis sinulle.
- Anonyymi
Jos ajaa vuodessa 15.000 km, niin ei mitään merkitystä. Mutta kun ajaa 60-70.000 km, niin on jo jotain. Jos ostaisin pikkuajoon autoa, niin en taatusti sijoittaisi siihen kymmeniätuhansia, mutta työ vaatii oikeat työkalut ja yksi niistä on mulla auto.
- Anonyymi
Kuume kyllä menee ohi, mutta sydärin voi saada kun Mese alkaa reistailla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890