Mihinkä ihmeeseen on kadonnut litran olutpullot kauppojen hyllyltä? Miks?
Litran olutpullot
11
3135
Vastaukset
- kuule
osta 3 puolen litran pulloa niin se ajaa saman asian
- lähimainkaan
Kokeilepa ottaa kassiin kolme pikkupulloa ja vertaa kantamusta yhteen litran pulloon. Huomannet eron.
- olovi
3 puolen litran pulloa on 1,5 litraa!
- Anonyymi
Ja se on silloin 1,5 litraa, tollo.
- Hande
Litran pullo oli hyvä kun siinä oli kierrekorkki,bisse pysyi avattunakin hyvänä monta päivää ja kassissa oli paljon helpompaa kuljettaa 2 litran pulloa kuin sikspäkkiä...
- naatiskelija
"Litran pullo oli hyvä kun siinä oli kierrekorkki,bisse pysyi avattunakin hyvänä monta päivää ja kassissa oli paljon helpompaa kuljettaa 2 litran pulloa kuin sikspäkkiä..."
No ehkä se pysyi hyvänä, jos kiinnittää huomiota vain alkoholin säilymiseen eikä välitä juoman väljähtymisestä. - Happo
naatiskelija kirjoitti:
"Litran pullo oli hyvä kun siinä oli kierrekorkki,bisse pysyi avattunakin hyvänä monta päivää ja kassissa oli paljon helpompaa kuljettaa 2 litran pulloa kuin sikspäkkiä..."
No ehkä se pysyi hyvänä, jos kiinnittää huomiota vain alkoholin säilymiseen eikä välitä juoman väljähtymisestä.Mä ainakin oon sitä olutta niinpaljon latkinut,että mitä vähemmän hiilihappoa sen parempi.Ei tahdo pötsi kestää sitä....Joskus laitan vettäkin sekaan.
- Appelsiini
Ainakaan kaikki panimot ei enää valmista niitä.
Esim. Koff ei toimita enää kotikaljaakaan kuin
0,5 l:n muovipulloissa. Tästä on tullut jonkin verran kielteisiä asiakaspalautteita..
Kauppa ei valitettavasti voi asialle mitään, valittakaa panimoille... - juuli
Panimot ovat lopettaneet 1l juomien valmistuksen!!!
- Bennett4
Classic colakin oli 1,5l pulloissa :/
- Kaikkirahatkaljaan
Löysin kaapin kätköistä litran olutpullon, LapinKultaa, ei tainnut olla kovin suosittu pullokoko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831