Litran olutpullot

Olovi

Mihinkä ihmeeseen on kadonnut litran olutpullot kauppojen hyllyltä? Miks?

11

3135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule

osta 3 puolen litran pulloa niin se ajaa saman asian

• lähimainkaan

Kokeilepa ottaa kassiin kolme pikkupulloa ja vertaa kantamusta yhteen litran pulloon. Huomannet eron.

• olovi

3 puolen litran pulloa on 1,5 litraa!

• Anonyymi

Ja se on silloin 1,5 litraa, tollo.

• Hande

Litran pullo oli hyvä kun siinä oli kierrekorkki,bisse pysyi avattunakin hyvänä monta päivää ja kassissa oli paljon helpompaa kuljettaa 2 litran pulloa kuin sikspäkkiä...

• naatiskelija

"Litran pullo oli hyvä kun siinä oli kierrekorkki,bisse pysyi avattunakin hyvänä monta päivää ja kassissa oli paljon helpompaa kuljettaa 2 litran pulloa kuin sikspäkkiä..."

No ehkä se pysyi hyvänä, jos kiinnittää huomiota vain alkoholin säilymiseen eikä välitä juoman väljähtymisestä.

• Happo
        naatiskelija kirjoitti:

"Litran pullo oli hyvä kun siinä oli kierrekorkki,bisse pysyi avattunakin hyvänä monta päivää ja kassissa oli paljon helpompaa kuljettaa 2 litran pulloa kuin sikspäkkiä..."

No ehkä se pysyi hyvänä, jos kiinnittää huomiota vain alkoholin säilymiseen eikä välitä juoman väljähtymisestä.

Mä ainakin oon sitä olutta niinpaljon latkinut,että mitä vähemmän hiilihappoa sen parempi.Ei tahdo pötsi kestää sitä....Joskus laitan vettäkin sekaan.

• Appelsiini

Ainakaan kaikki panimot ei enää valmista niitä.
      Esim. Koff ei toimita enää kotikaljaakaan kuin
      0,5 l:n muovipulloissa. Tästä on tullut jonkin verran kielteisiä asiakaspalautteita..
      Kauppa ei valitettavasti voi asialle mitään, valittakaa panimoille...

• juuli

Panimot ovat lopettaneet 1l juomien valmistuksen!!!

• Bennett4

Classic colakin oli 1,5l pulloissa :/

• Kaikkirahatkaljaan

Löysin kaapin kätköistä litran olutpullon, LapinKultaa, ei tainnut olla kovin suosittu pullokoko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1682
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      64
      1142
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1045
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      107
      947
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      831
    Aihe