Olen 21v juuri Raumalle muuttanut mies. En tunne täältä ketään ja jo nyt hiukan yksinäinen olo.
Kysynkin nyt, että mitä te raumalaiset ehdottaisitte täällä uudeksi harrastukseksi ja mihin olisi helppo päästä mukaan?
Olen liikunnallinen, mutta monessa lajissa kömpelö ja lahjoja ei ole. Olen sellainen perushyvä. Muista harrastuksista kuin liikuntaharrastuksista ei ole kokemusta, mutta olen avoin kaikille harrastuksille.
Lähinnä haluaisin, että harrastus olisi sellaista rentoa ja josta saisi helposti uusia ystäviä ja jotain tekemistä vapaa-ajalle.
Harrastus nuorelle?
Anonyymi
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos alkaisit myymään huumeita? Saat hyvää harrasteliksaa ja hyvästä kunnosta on hyötyä kun juoksee koukkuja pakoon. Ja jos jää kiinni niin saa korvaukseksi parin vuoden opintovapaan täysihoidolla.
- Anonyymi
Kalastus on hyvä harrastus.
- Anonyymi
Myös yöjuoksu on hyvä harrastus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804