Me asutaan omakotitalossa Kaupungissa, ja oon jo pitkään halunnu koiran. Äiti alko jo harkitsee, mutta isä on este. Se ei pidä koirista yhtään. Miten saisin sen suostumaan. Toivon että joku vastais pian. T: 14v
Miten saada perhe suostumaan koiraan ?????!!!!!
Anonyymi
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnioita isäsi koirista pitämättömyyttä, ja lopeta haaveilu. Niin kurjaa kuin se onkin. Isääsi eikä koiraa kohtaan ole reilua hankkia koiraa. Koira kyllä aistii sen ettei isäsi siitä tykkää yhtään, ja sellaisessa perheessä ei koiran tulisi olla josta kaikki siitä eivät pidä.
Koska kerran olet jo 14v niin enää muutama vuosi kun muutat omillesi, kannattaa odottaa siihen asti ja hankkia se koira sitten :) niin minä tein. Olinvähän samassa tilanteessa paitsi että isäni sijaan se oli äiti joka ei pidä yhtään koirista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667