Voisi
ko joku kertoo näistä tuloksista jotain T4v 11.3 (11.0-22,0) tsh 2,3(0,30-4.20)
Voisko joku kertoo näistä arvoista
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisilla arvoilla muutamat harvat ovat ihan terveitä.
Miksi kysyt? Onko oireita? Ehkä ihan lääkityskin? - Anonyymi
Oireita on ollut jo muutaman vuoden. Huimausta, sydän kipua, ja tosi kovaa väsymystä, muisti katkoksia, yms. Sain lääkityksen masennukseen. Ja nyt kävin verikokeissa ja lääkärit väittävät että noi mun tulokset on muka ihan normaaleja..
- Anonyymi
Viitearvojen sisällä, kyllä. Mutta kilpirauhasen vajaatoiminnassa EI pidä tuijottaa pelkkiä arvoja! Potilaan omat tuntemukset on otettava vakavasti!
Jostain kumman syystä yleislääkärit eivät tätä vain tahdo tajuta. Hakeudu endokrinologille.- Anonyymi
Viitearvot ovat sairasta tilastomatematiikkaa,
95 % tutkituista mahtuu ylä- ja alarajan väliin.
Rajalla on erittäin epätodennäköistä että potilas on terve.
Oma kuvottavuutensa on TSH.
Tutkittavista "terveistä" suuri osa olikin sairaita.
Huolella karsitusta joukosta saatiin viitealueen ylärajaksi 2,12 - Anonyymi
Näin juuri! Kyllä T4 on tosi matalalla tasolla. Vähinntään uusintalabrat pitäisi ottaa. Oireet sopivat myös kilpirauhasen vajaatoimintaan. On syytä tarkistaa myös muita samoja oireita aiheuttavia ja kilpirausen toimintaan vaikuttavia tekijöitä, joista eräs on rauta.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329