Katoin tuossa juuri eilen sen toisen osan, ja jäin miettimään tehdäänkö tästä nyt sitä kolmatta osaa vai ei. Artisanilta on kuulunut huhuja, että kolmas Blair Witch olisi tulossa, mutta tuon kuulin jo neljä vuotta sitten... Sen pitäisi kuulemma olla sellanen paluu menneisyyteen -tyyppinen leffa, eli kertoo oletettavasti Elly Kedwardinn tarinaa ja/tai Rustin Parrista. Saa nähdä. Mutta onko jollakulla siitä pikkuisen uudempaa tietoa?
Tos.
Blaie Witch 3
11
781
Vastaukset
- Lady
Toivottavasti ei tuu...eka oli ihan katottava mutta toinen oli jo ihan perseestä!
Tosin itse en pystynyt itseäni edes sitä ensimmäistä
katsomaan ko puolisen tuntia.Oli niin syvältä perseestä.Lapsellista paskaa.
- x_boy89
Olen minäkin lukenut, että kolmas osa olisi tuloillaan. ollaan myöskin puhuttu, ettei elokuvan nimi olisi suoranaisesti Blair Witch 3 vaan esim. Blair Witch: The Beginning, koska elokuvan pitäisi kertoa, miten kaikki sai alkunsa.
Kyllä minun mielesäni olisi saanut jäädä ykköseen.Ykköseen olis kyllä saanu jäädä! Sen nyt vielä viitsi katsoa mutta kakkonen oli kyllä todellaki sieltä perseestä. Kolmosta ei varmasti kannata enään vaivautua edes katsomaan...
Se vaan on joskus niin että ne jatko osat pitäs jättää tekemättä :) Ei ne yleensä siitä ensimmäisestä ainakaan kummene...- Orson
Neitonen79 kirjoitti:
Ykköseen olis kyllä saanu jäädä! Sen nyt vielä viitsi katsoa mutta kakkonen oli kyllä todellaki sieltä perseestä. Kolmosta ei varmasti kannata enään vaivautua edes katsomaan...
Se vaan on joskus niin että ne jatko osat pitäs jättää tekemättä :) Ei ne yleensä siitä ensimmäisestä ainakaan kummene...En sanoisi, ettäkö kakkos-osa olisi pe*seestä, mutta ei mitenkään pärjään ensimmäiselle osalle.
Blair Witch Projectin vahvuus oli tunnelma: tuntui kuin olisit oikeasti katsonut itse kuvattua filmiä ja katsoja sai itse omalla mielikuvituksella kuvitella metsässä olevat "möröt".
-Orson- - QUE?
Orson kirjoitti:
En sanoisi, ettäkö kakkos-osa olisi pe*seestä, mutta ei mitenkään pärjään ensimmäiselle osalle.
Blair Witch Projectin vahvuus oli tunnelma: tuntui kuin olisit oikeasti katsonut itse kuvattua filmiä ja katsoja sai itse omalla mielikuvituksella kuvitella metsässä olevat "möröt".
-Orson-Voi olla jollekin kaupunkilaispennulle joka asunut kaupungin keskustassa koko ikänsä BW "kauhuelokuva".
Maalla asuneille ja pimeällä metsässä liikkuneille amatöörien jonninjoutavaa puuhastelua.
Muutenkin jos sattuu asumaan keskellä metsää,etäällä kaupungista niin "kauhuelokuvat" ainakin jotkut niistä tuntuivat aikoinaan edes hieman pelottavilta yksinään pilkkopimeässä katsottuna.
Nyt kaupungin keskustassa asuessa aina ääniä,valoja,yms.pilaamassa tunnelmaa.Lähinnä naurua,ei kauhua :( - x_boy89
QUE? kirjoitti:
Voi olla jollekin kaupunkilaispennulle joka asunut kaupungin keskustassa koko ikänsä BW "kauhuelokuva".
Maalla asuneille ja pimeällä metsässä liikkuneille amatöörien jonninjoutavaa puuhastelua.
Muutenkin jos sattuu asumaan keskellä metsää,etäällä kaupungista niin "kauhuelokuvat" ainakin jotkut niistä tuntuivat aikoinaan edes hieman pelottavilta yksinään pilkkopimeässä katsottuna.
Nyt kaupungin keskustassa asuessa aina ääniä,valoja,yms.pilaamassa tunnelmaa.Lähinnä naurua,ei kauhua :(Kaipaan oikein aikoja, kun me asuttiin melkein metsän keskellä omakotitalossa. Oli hienoa katsella yksin kauhuleffoja yöllä. Jäi parhaiten mieleen se, että istuin ikkunan edessä. Sitten yllättäen, kesken elokuvan jännittävimmän kohdan joku oksa raapaisi ikkunaa ja minä tietenkin pomppasin puoli metriä ilmaan.
Silloin tyhmimmätkin kauhuelokuvat sentään tuntuivat vielä pelottavilta. Nykyään ne enemmänkin naurattaa, kun pelottaa. - jarpe
Neitonen79 kirjoitti:
Ykköseen olis kyllä saanu jäädä! Sen nyt vielä viitsi katsoa mutta kakkonen oli kyllä todellaki sieltä perseestä. Kolmosta ei varmasti kannata enään vaivautua edes katsomaan...
Se vaan on joskus niin että ne jatko osat pitäs jättää tekemättä :) Ei ne yleensä siitä ensimmäisestä ainakaan kummene...Mun mielestä toi kakkonen oli erityisen hyvä jatko-osa. Ei oltu ainakaan alettu samaa leffaa tekemään toista kertaa, niinko yleensä noissa jatko-osissa. Muutenkin, kakkosessa oli oma idea, kun taas ykkönen oli halvalla tehty huono juoninen b-kauhu rip-off.)
jarpe kirjoitti:
Mun mielestä toi kakkonen oli erityisen hyvä jatko-osa. Ei oltu ainakaan alettu samaa leffaa tekemään toista kertaa, niinko yleensä noissa jatko-osissa. Muutenkin, kakkosessa oli oma idea, kun taas ykkönen oli halvalla tehty huono juoninen b-kauhu rip-off.)
Makujahan on monenlaisia eikä niistä varmaan parane kiistellä. Ehkä se ensimmäinen oliki b-kauhu...muttei toinenkaan yhtään sen kummempi. Mutta se on vaan minun mielipide! Kyllä se näin on että hyvää ja pelottavaa kauhua saa jo hakea...
Se on kyllä totta että se jatko osa oli ihan erilainen...- tyttönen vain
Että ihan The Beginning? Voi tsiisus, jos sitä yritetään olla muka taiteellisia ja luovia, niin oliskohan paikallaan keksiä joskus jotain uutta tai edes sen suuntaista?
- tyttönen vain
Miten se olisi mahdollista? Kun kirjoittamaton sääntö kertoo että jatko-osien on aina oltava edellistä surkeampia, ja tässä tapauksessa se ei taida onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144