miten vaikee on valita rotu mikä sopii perheelle.Ollaan mietitty mikä rotu olisi sopiva sakemannin kaveriksi ja voi jessus että on vaikee. Just kun löytyy jokin ehkä rotu,niin siinä on jotain mikä ei stemmaa mun ajatuksiin.
Että stemppiä vaan kaikille jotka pähkäilee rodun valinnan kanssa:)
Nyt uskon
7
639
Vastaukset
- wuffis
Mulla ei yhtään tuottanut vaikeuksia kun tietty rotu oli jo valmiiksi lapsesta saakka mielessä. Vinkkinä paimenkoira:)
- Riva
olen 2 kertaa ollut vaihtamassa rotua,ja molemmilla kerroilla huomisin olevani jälleen kerran saksanpaimenkoira ihminen. Mullakin oli lapsena haave ,että sit kun olen iso mulla on sakemanni (ollut 8) ja se on toteutunut,joten siinäpä se on kun ei ole mitään haave rotua.:(
Ja missään nimessä en ota sakemannia,jos niin käy,niin toimittakaa mut hoitoon:) - wuffis
Riva kirjoitti:
olen 2 kertaa ollut vaihtamassa rotua,ja molemmilla kerroilla huomisin olevani jälleen kerran saksanpaimenkoira ihminen. Mullakin oli lapsena haave ,että sit kun olen iso mulla on sakemanni (ollut 8) ja se on toteutunut,joten siinäpä se on kun ei ole mitään haave rotua.:(
Ja missään nimessä en ota sakemannia,jos niin käy,niin toimittakaa mut hoitoon:)Niinpä niin, sakemannia sitä tekisi täälläkin mieli mutta kun nuo terveyspuolen hommat lähinnä huolestuttaa joten rodun vaihto oli edessä. Pirustako sitä tietää vaikka viellä sakemannin ottaisin=) Mulla on ollut helpompaa kun natiaisesta pitäen on ollut kolme rotua mistä valita sitten kun on aikuinen.
Olen pähkäillyt uutta rotua varmaan jo vuoden, kovin pitkälle en ole päässyt. Meidän talossa on aina ollut suomenajokoiria, mutta viimme aikojen takaiskut ovat aiheuttaneet sen että haluaisin jonkun muun rotuisen koiran. Ongelmana on että haluaisin uuden rotuni olevan FCI:n ryhmästä 6 ja innokas metsästys kaveri. Näillä näkymin uusi koira jää saamatta... tai jos sittenkin ottais suomenajokoiran...
vastaamatta. Oletko katsellut valkoista paimenkoiraa?
- wuffis
Erittäin hyvä vaihtoehto! Itselläkin pyörinyt mielessä mutta nyt vielä ei ole ajankohtaista ottaa uuta koiraa mutta kyllä tuo kiinnostaisi kun vaan enemmän olisi tietoa rodusta, vaikka noin suunnilleen tiedänkin mistä puhutaan.
- auslese
Toinen saksanpaimenkoira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911