Sen vain haluaisin kuulla

Anonyymi

Haluaisin vain kuulla, mitä sanoisit jos saisit tietää, että elämäni on yhtä helvettiä sinun takiasi. Sen takia ettet välitä, sen takia että vaikenet, sen takia että joudun elämään ilman sinua. M>N

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tuo aikamoista ryyppäämistä ja sitten vituttaa koko ihminen, ei taida tehdä hyvää sulle millään tavoin.

• Anonyymi

Sanoisin, että olen pahoillani ja pyytäisin anteeksi, että satutin sinua. Minulla ei kuitenkaan ole ratkaisua tähän, sillä en voi enkä halua olla kanssasi. Puhuminen ja yhteydenpito ei muuta mitään, tiedätkin sen.

• Anonyymi

Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.

Auttaa toki voi, mutta tilannetta ja tapahtunutta ei puhumalla saa muutettua.

• Anonyymi

Aloittaja, oletko puhunut hänen kanssaan tunteista ja kaikesta muusta, miksi elämäsi on helvettiä? Oletko ottanut häneen yhteyttä?

• Anonyymi

Se, että lähdet syyttämään toista näin ei paranna mahdollisuuksiasi. Ota vastuu omista tekemisistäsi ja mieti sen jälkeen asioita uudelleen. Aloituksesi antaa toiselle sen vaikutelman, et toinen on tyytyväinen, et tilanne tuli näin julki, eikä kaipaa suhteesi muita toimenpiteitä? Näin ainakin itse ajattelisin, kylläkin miehenä. Tsemppiä sulle!

• Anonyymi

Ehkä sä olet jollain tavoin huomiota hakeva persoona ja tällä palstalla myös kerjäät huomiota. Jospa opettelisit arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, niin sinusta varmaan välitettäisiin myös vähän eri tavalla ja sä itse osaisit välittää oikealla tavalla kaivatustasi, etkä vain odota, että sinusta välitetään.

• Anonyymi

Mikset ota minua sitten? Olen odottanut sua jo vuosia. Nyt on pallo sinulla.

• Anonyymi

Jos se pallo tänne vieri niin olen tehnyt voitavansa helpottaakseen yhteydenottoasi. Muuhun en enää kykene. Ennenpitkää olen toisessa sylissä kun asiat alkavat etenemään.

• Anonyymi

Voi murua, nuoret naiset dissannut.

• Anonyymi

Kertomallahan se selviäisi. Jos haluaa toisen mahdollisuuden, täytyy olla nöyrä. Sillä tavalla voi saada mahdollisuuden., jos sen ansaitsee.

• Anonyymi

Ihan hyvä ajatus paitsi että olisi nyt ollut edes se ensimmäinen mahdollisuus.

• Anonyymi

Niin makaa kuin petaa, sanoisin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50