Miten kuhinat meni? Positiivista / negatiivista. /-
Sää oli ihan kohdallaan.
-- Kuhinat latistuu vuosi vuodelta.
Kuhinat 2019
16
235
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä.
Nehän on vasta tänään - Anonyymi
Mielestäni tänä vuonna oli hyvin väkeä liikkeellä ja tunnelma korkealla. Hieno kesäkeli auttaa markkinoiden onnistumista. Toivotaan että myyjätkin tyytyväisiä.
Hyvä Kuortane! - Anonyymi
Jaahas, jollekin kolahti, kun
Juha "Watt" Vainio - Pohjolan Pidot linkki piti poistaa. - Anonyymi
Ankeaa oli!
- Anonyymi
Pettäjiä paljon liikkeessä.
- Anonyymi
-Liian kuuma
-Liikaa ihmisiä
-Liikaa ohjelmaa- Anonyymi
Kuortaneella liikaa ihmisiä? Hahahahaha
Eikä kuhinoilla ole todellakaan liikaa ohjelmaa. Ainakaan sellaista, jonka takia viitsisi kotoaan lähteä.
- Anonyymi
Hyvät kekkerit. Näkyi paljon vanhoja rut.. tuttuja. Mukavaa oli.
- Anonyymi
Vielä on pari viikkoa korkeasesonkia.
Hellettä pukkaa ja ehtii risteilemään vierasmökeillä. - Anonyymi
Lauri kysyi äidiltä: -Voiko koiria korjata? -Eivät ne ole koneita! -Mutta isä sanoi, että kun lähdet lomalle, hän poraa naapurin nartun numeroa isommaksi.
Oli mahtavat orgiat! Sellaiset mulla on kyllä joka päivä, mutta kyllä kuortaneella ne ovat kaikkein irstaimmat.
- Anonyymi
Puolet kommenteista poistettu :D
Miinus: Kaljavelli: miten joku suostuu moista saastetta nielemään?
Plussa: Ei kestä kovin monta päivää kutinat. - Anonyymi
Hahaa jollakin vieläkin kuhinat kun pitää miehen naisten hameessa ja kuparin värisessä peruukissa hypätä kylillä kaupassa.
- Anonyymi
Polkupyörällä ja juttua tulee yksinkin.
- Anonyymi
Kova oli meno. Hyvä meiniki
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124