Mitkä parhaat asennot jos miehellä pieni varustus?
Strategiset mitat 13 cm pituutta ja 4 cm leveyttä ( ympärysmitta noin 13 cm) erektiossa.
Asennot pienikaluiselle?
4
189
Vastaukset
- Anonyymi
Kalusi on ihan keskikokoinen. Lähes kaikki asennot onnistuu. Kokeilet vaan mikä tuntuu teistä parhaalta.
- Anonyymi
Ei ole pieni varustus, vaan normaali....Itse olen ollut mkropeniksen (n. 5-7 cm erektiossa) omaavan miehen kanssa ja lähes kaikki asennot onnistui. Aivot on ihmisen suurin sukupuolielin.
- Anonyymi
Mulla myös tuutu jolla tuollainen mikropenis ja hyvin on kuulemma pärjännyt, kuten sanoit seksi on aivoista kiinni:)
- Anonyymi
Niin, ja tämä mies oli saanut aikaiseksi kolme lasta ja onnistunut pitämään ex-vaimonsa monin tavoin tyytyväisenä ja tyydyttyneenä. Joten ei ole peniksen kokoon katsomista.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625