........... uintitunnit >:( ......

Marjatta-89

Moi!!
hei kertokaa suoraan sanottuna lintsausvinkkejä uima tunnille.

En oo allerginen millekkään eli en voi sanoo et oon klooriallerginen.

Menkat on alkanu mut ei ne voi kestää klomee viikkoo mitä sitä uintii on.

En viittii lintsata liikka tuntii ku sit tarvis olla kauheet selvitykset.

Koulussa on terkari jolle vois selittää että on flunssa mutta MÄ EN VOI. En nimittäin pysty menemään sinne huoneeseen, terkka yrittää laittaa mua millon mihinki tutkimuksii.. ikin ollu mitää.

eli kuus kertaa sitä ois ja kerran voisin olla kokopäivän pois. Ja kaks kertaa olis menkat. eli kolmen kerran olis selitykset.... mut loput tunnit?? :(

En tahdo uimaan siksi koska pelkään sukeltamista jota siellä on paljon, mutta tietty siellä myös uidaan ja mulla ei oo kunnon uikkareita.eikä rahaa oo yhtää ylimäärästä.

11

1523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uimaan

uikkarit saa vuokrattua ja ilmoita ettet sukeltele

• varpunen*

hmm... jos oot yläasteen 9 luokalla, niin sano että oot menossa avointen ovien päivään :P
      sano ettei sulla ole uikkareita, tai et ne on liian pienet/isot tai et ne on vaan hävinny.
      tai sit vaa sano ettet osaa uida :D

• ..........

mie valehtelin opettajalle.
      sanoin että on kuukautiset vaikkei ollukaan, ni ei tarvinnu uida.

• Urbany

Joo mäkään en kauheesti koulu-uinneista välitä, eli suomeks VIHAAN niitä!Tosin olen kuin hylje vedessä kun sinne pääsen ja rakastan untia ja sukeltelua mut oon hieman "tanakka" ja ei oo murrosikä "sillä auleela" kauheesti viel alkanu ja paikat kasvanu vaikka oon n.14,6 vuotta.Niin siks oon hieman ujo tai oikeestaan mulla on huono itsetunto.Niin tosiaan kuten jo sanoin mulla on sama ongelma.Mä joudun keksii kolme tekosyytä miks en ui.Mutta sulle piti keksii siis kuus?
      1.Kuukautiset
      2.Kipeä(jää kotiin)
      3.jalka muka nyrjähtänyt laitat siihen kato kotona jo itte jonkun siteen ja voivottelet sitä siellä koululla ja sanot ,että katot ihan vaan tällä kertaa kun muut ui.Jalaka kato muka NIIN kipee.
      4.kuukautiset
      5.Jos tunnit on aamulla hei ekana (oletan että on 2 tuntii liikkaa) Niin sillonhan sä nukut ihan vaan pommiin jos ei oo ekoina nää tunnit, niin sillon sä sanot maikalle,että sulla on maha kipee ja että yöjösitkin eilen vähän ja sanot, että pitäs tästä varmaan kotiin mennä potee tätä sairautta ;D
      Ja vika,eli 6.Sillon voit olla taas kipee ja jäädä kotiin (vaikka yrjötauti.) Näin vaan teet ;D Keksi mulle 3 hyvää syytä miks jään poikke.

Onnea lintsaukselle!

• vinkkejä

Moi!
      Tiiän, en itekkään tykänny uinti kerroista. Onneks meil oli niitä vaan kaks

• Poika 91

Meillä on nyt kaksi kertaa uimista (2h 2h) ja ensimmäinen kerta oli viime perjantaina. Kylmästi lähdin koulusta heti ennen uinteja ja lintsasin. Saman teen ensi viikolla. Kirjoitan lapulle, että

"____ (nimi) oli flunssassa pari viikkoa, ei voinut tulla uimaan.

Allekirjoitus: ___________"

Ja selitän vanhemmille, että minua ei voi kukaan pakottaa uimaan eikä huudot auta yhtään. Koulunkäyntiini ei voi vaikuttaa kukaan muu kuin minä enkä jää mistään paitsi jos en mene sinne.

Eipä niiden vanhempien pitäisi mitään sanoa tohon noin. Ei se vanhempien elämää kaada jos lintsaat.

Mua ei itseäni haittaa se itse lintsaus eikä se selittely koululla, vaan just tuo kun pitää vanhemmille kertoa kun joudun lintsaamaan.

Kokeile.

• skinkki__

oot kloorille allerginen.

• kokenut näissä

Sanot, että sulla on niin hirveen kuiva ja herkkä iho, että uinti ei kyllä tee yhtään hyvää.. Et sitte loppu viikon iho kirvelee niin ja nyyh.. Kyllä sä osaat! ;)

Must kyl vähän tuntuu, et ne maikat kyl tajuu nää selitykset valheiks, ja se sitten vaikuttaa siihen, miten se maikka suhtautuu suhun, ja se taas saattaa vaikuttaa liikkanumeroon! Eli mieti muutaman kerran, onko se uinti sittenkään niin hirveetä.

Hei joo ja viel yks.. sanot, et sul on traagisii kokemuksii lapsuudesta liittyen uimiseen. Sit selität, miten joskus Kanarian lomalla meinasit hukkuu semmoseen jättiaaltoon. Mut toi sit pitää tehä silleen aidosti, tunteella! ;D

• voi voi..

Kuus kertaa..aika paha..
      meillä on onneks vaa kaks kertaa..*huh*
      Joo no tuo tuskin sun tilannetta helpottaa..
      Jos oot kaikki kerrat poissa niin opettaja kyllä varmasti tajuu,et selittelet tekosyitä..
      mut muutaman kerran voit välttää sanomalla et sulla on menkat ja kerran voit olla koko päivän "kipeenä"..
      Eli jäis viel kolme kertaa..Oisko se sit niin kauheeta?
      Mä inhoon kans koulus uintii *yäk* ja aion kyllä
      parhaani mukaan niiltä olla pois..
      Jos liikuntanumero ei ole hirveän tärkeä niin toki voit nämä tunnit välttää selityksillä..mutta opettaja kyllä huomaa.
      Ja eihän se liikuntanumero välttämättä laske jos muuten olet liikunnassa aktiivinen,,
      riippuu vähän opettajasta.
      koita selvitä, onnee !:)

• Että tälläistä menoa? Minä en itse oikein pidä siitä että täällä pyydellään apua koulusta lintsaamiseen, sillä se ei järin fiksua puuhaa ole, mutta en sitä ala kieltämään, joten kerron nyt oman tapani tuohon.

Yksin kertaisesti ilmoitan opettajalle etten ui. Sillä selvä. Enkä myöskään ole joutunut sitten uimaan. Siihen ei voida pakottaa, mutta kannatan kuitenkin että menisitte kaikki suosiolla uimaan. Jos ei koulusta niin sitten edes loma aikana. Ja uinnin osaamattomuus korjaantuu opettelemalla.

Teidän parhaaksi uintia järjestetään, ei teitä kiusatakseen kukaan sitä järjestä. Omaa parastante ajatellen vain. Pitäisi olla iloinen kun on mahdollisuus uintiin.

• Eve

Mikä siin uimisessa niin hirveetä on? Siis miksi tunnit pitäs lintsata? Ite oon aina pitäny uimisesta ja ihmetelly ku kavereista se on niin hirveetä. Eli kertokaa mulle mikä uimisessa on noin kamalaa?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe