Bemari sijoittui käyttäjäpohjaisessa testissä viimeiseksi.
180 erilaista vikaa vuoden aikana, ei voi muuta kun nauraa, luojan kiitos päädyin Mersuun.
Vikoja vikoja
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalaiset autot ovat tavattoman vikaherkkiä. Audi , Bmw ja Wv vikaisemmat ja Opel kuulemma teknisesti kestävin. Mulla oli koeajossa BMW 520 dA touring ja ei toiminut kunnolla 13 tkm ajettuna, vaan nyki välillä ja kerran sammui motarilla, eikä meinannu lähteä käyntiin. Ei kuitenkaan sytyttänyt mitään merkkivaloja koetauluun, joten ajoin sen sitten takasin liikkeeseen. Ei syntynyt kauppoja kys. Autosta.
- Anonyymi
No mersuhan ruostuu.
- Anonyymi
Omani 5 sarja vuodelta -93. Alussa, 15 vuotta sitten, oli jatkuvaa ongelmaa kunnes löytyi pätevä laittaja Nummelassa, ja sen jälkeen on toiminut.
Tosin nyt on tuo tankin ilmansaanti pähkinä purtavana.- Anonyymi
Kuinka paljon menee vuodessa hitsauksiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657