Olipa viikko sain kolmea mustaa komeaa munaa koko ajan. ketään muita jotka ovat kokeneet saman. Kimppa kävisi muutenkin. m42
munahaukka@luukku.com
musta tekee hyvää
2
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Menitkö ihan munalla töihin.
Oliko ihan kunnon mustaamakkaraa kaikila mausteilla ja herkuilla. - Anonyymi
Musta tekee todellakin hyvää. Itse nussin lähennä vaan mustia ja käyn ihan panoreissuilla esim.Gambiassa. Siellä kun pari viikkoa saa kunnon rassausta nuorilta isomunaisilta miehiltä niin oi oi. Suomessakin metsästän mustia ja muita ulkomaalaisia nuoria miehiä ja saan heiltä ihanaa kiimaista seksiä. Monesti on useampiakin miehiä samalla kertaa ,nautin todella näistä joukkopanoista kun joka puolella on kovaa kullia sojottamassa ja minuun tunkeutumassa.Ihanaa antautua heidän käyttöönsä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647