Olen huomannut että veljeni on täysi mulkku. Hän kun pyytää apua niin aina täytyy olla auttamassa, mutta tuntuu ettei milloinkaan voi olla toisinpäin. Pyydän työkalua lainaan tai muuta niin sitten ei ikinä muisteta ja sanotaan vaan töykeästi etten minä kerkeä tai että käy ostamassa oma tai pyydä jotain kaveria apuun.
Hän on muutenkin aina pahalla päällä jos joutuu kuuntelemaan jotain minun asioita tai jos soitan ja kyselen vain kuulumisia, vastaus on aina sama en kerkeä nyt jauhamaan turhan päiväistä p*skaa. Jotenkin tuntuu että vain hänen asioillaan on merkitystä ja muut on vain häntä varten. Välillä ottaa päähän kun on luvannut auttaa ja sitten ei kuitenkaan kun minä taas olen lähtenyt nopeallakin aikataululla auttamaan häntä pihatöissä tai puuhommissa. Keväällä hän lupasi auttaa minua rakennus hommissa, mutta auttavaa kättä ei ole näkynyt.
Miksi osa ihmisistä on itsekeskeisiä mulkkuja
Anonyymi
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615