Kaunis kesä jatkuu mutta hiukset päästä postuvat vääjäämättä. Sädehoitoa 33 kertaa joka arkipäivä sytostaattia 6 kertaa joka viikon tiistaina. Hiukset pysyivät päässä! Kunnes... hoidot loppuivat - viikko siitä alkoi loputon "kaljuuntuminen"! Tänään on sytosttaattihoidoista noin 3 kk ja sädehoidoista noin 2,5 kk. Sen kunniaksi otin sakset peilin istuin laiturin nokkaan ja annoin palaa. SINNE LÄHTI, HELPOTTI!!! Olen ONNELLINEN siitä, että eka magneettikuvauksessa tulos oli PUHDAS! No, elokuussa mennään taas putkeen joten nyt NAUTIN ELÄMÄSTÄ! Jonain päivän delaan, mutta kaikkina muina päivinä elän! Terkkuja kaikille, kiitos kun jaksoit lukea!
Jatkuuhan elämä ilman hiuksiakin?
Anonyymi
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa! Upeaa!
Hiuksia saa uusia, elämää ei. Elä ja nauti joka hetkestä! - Anonyymi
Syövän jälkeen jokaisesta päivästä älyää olla kiitollinen ihan eri tavalla.
Tukka tulee takaisin. Joskus se muuttuu kiharaksi ja eri väriseksi.
Voimia ja terveyttä aloittajalle.- Anonyymi
Menetin pitkät vahvat hiukseni stytojen vuoksi kaksi vuotta sitten. Aika nopsaan kasvoivat entisenlaisiksi. Ole huoletta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615