eli Yun (taivaallinen mies/veli taivaallinen) kertoo elämänkerrassaan siitä kun ulkomaalaiset uskovat antavat avustuksia kiinan kotiseurakunnille. Alkuun homma on siunaukseksi, raamatut tulivat tarpeeseen. Mutta ongelmat alkoivat, kun ulkomaiset veljet alkoivat laittaa raamattujen mukana myös muuta "kristilistä kirjallisuutta". Aiemmin yhteen hiileen puhaltaneet kotiseurakunnat alkoivat omaksua erillaisia painotuksia/suuntauksia uskonelämäänsä, joka lopulta jakoi seurakunnan erillisiin opinsuuntiin ja kiistelemään keskenään kenen sanantulkinta on oikein ja kenen ei.
Yun yhdessä muiden johtajien kanssa onnistui myöhemmin elvyttää yhteyden seurakuntien välille (ainakin osittain) mutta Yunin mukaan heillä oli noin 15v jakso, jolloin yhteyden kokemisen/yhdessä tekemisen sijaan eriydyttiin ja omaksuttiin pelastuksen ja kristinuskon ytimen ulkopuolelle jääviä opetuksia jotka tekivät suurta tuhoa kiinan kotiseurakunnille.
Kysymykseni kuuluu, Olemmeko suomen lintukodossamme samassa tilanteessa (mutta huomattavasti syvemmällä) opinsuuntiemme kanssa?
Kauaa ei tarvitse tätäkään palstaa lukea kun törmää "oikeassa oleviin" uskoviin, jotka tuomitesevat toisten uudestisyntyneiden Jumalanlasten opinsuunnan alimpaan helvettiin ja uskovat siinä samalla.
Onko luterilasuus/helluntailaisuus/vapaakirkolliset ym lohkot ja lahkot yksi paholaisen onnistuneimpia suunnitelmia riisua uskovat yhteydenaseesta jonka Jeesus meille antoi. "Että he olisivat yhtä"
Jos joku pyrkii näitä (ei pelastuksen kannalta välttämättömiä) rajaaitoja purkamaan niin alta aikayksikön täällä (ja muualla) tarjotaan tälle henkilölle rauhantekijänviitan sijasta harhaoppisyytöksiä ja eksyttäjänmainetta.
NYT RIITTÄÄ, sisaret ja Veljet, on viimein aika lopettaa toissijaisista asioista kiisteleminen ja sen sijaan etsiä yhdessä Herran kasvoja ja Hänen tahtoaan niin lapsiaan kuin koko suomenkansaa kohtaan.
Lopetetaan arvostelu ja kiistely, luovutaan oikeaopisuudestamme ja siunataan toinen toisiamme.
Meidän Jumalamme ON Rakkaus,
Hajottavat suuntaukset, olemmeko nielleet valtavan valheen?
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440