Propeciaa?

Anonyymi

Oon 20v mies ja olen huomannut että tukka alkaa pikku hiljaa lähteä. Olen jo pitkään miettinyt Propecian käytön aloittamista, mutta en tiedä miten hankkia reseptiä tai mistä. Menenkö terveysasemalle päivystykseen sanomaan, että TUKKA LÄHTEE JA APUA TARTTES HETI! Vai soitanko iho lääkärille. En oo kovin hyvä näissä ”aikuis jutuissa” kun ennen vanhemmat teki kaiken.

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varaat ajan yksityiselle ihotautilääkärille, esim. mehiläinen, aava tms

• Anonyymi

muutamia asioita 72v.
      minullakin lähti joskus sinun iässäsi kampaan melkoisesti. silloin kirjoiteliin että hiukset uudistuu ja lähtö on normaaalia.

Sitten olen miettinyt lähtekö hiukset JOILTAIN henkilöiltä jos he säästelevät niitä. Eli pitäisikö niitäkin kuntoilla, itse olin likaisissa töissä ja pesi aivan joka päivä, usein kshdestikin. Nykyäänkin pesen aivan joka aamu koska ovat niin painuneet yön aikana, pelkkä kastelu ei auta. minulla hyvät hiukset, hieman harmaantui 50v kun murehdin, kun opin elämään rennosti, todella hiukset palautuivat vaaleiksi , hieman maantienväriseksi.
      En ole koskaan syönyt terveelisesti, paljon vehnäjauhoja eri muodossa ja kananlihaa, ei nahkoja.

Pesen aina saippuoilla, ja halvoilla aineilla. Olen pessyt vuosia pyykkipulverillakin. Jotkut aineet menivät pään sisään, autoa ajaessa piti "räpsyttää silmiä" tai jotain sen kaltaista.
      Nykyään pesen halvimmilla shamppoilla, aikoinaan olen saanut ohjeen, ei ole hyvää shamppoota, on viisas vaihtaa merkkiä jatkuvasti.

Jälkeläisistäni lukeneimmilla on selvästi harveneet hiukset, tuntuu että järki ja hiukset ei pysy samassa päässä.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla edes mikään yksityinen lääkäri. Ihan normaali oman kaupunkisi terveyskeskus käy. Sekä vaikka ihan työterveyslääkärisi jos töissä olet. Kerrot vaan että tarvitset Fina reseptin hiustenlähtöön.

• Anonyymi

Dutasteridi on parempaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33