Kaipailisin asumiskokemuksia Arabianrannan Hason kohteesta, Hämeentie 107. Meille on tarjottu nyt jo kolme asuntoa tästä osoitteesta vuoden sisään...mietin, mistä ns "joukkopako" johtuu kun noin yleisesti Hasolta ei kämppiä juuri irtisanota jos sellaisen on onnistunut saamaan. Tämä juuri tullut tarjous on vielä sellainen jota tarjottiin meille viime joulukuussa mutta joka meni pienemmälle numerolle. Ovat siis asuneet siinä vain n. 6kk...? Ei ole ainakaan minun korviini kantautunut, että olisi jotenkin levotonta seutua tai että ko taloissa olisi jotain muuta perustavanlaatuista vikaa...
HASO Hämeentie 107 kokemuksia?
2
1297
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välttämättä ole muuta syytä kuin asuntojen kunto. Isoista asoista yleensä siirrytään joko uudempiin, perhekoon muuttuessa pienempiin/isompiin tai jopa omistusasuntoon, kun pesämuna on säästetty. Hämeentien asotalo on rakennettu 2003 ja perheasunnot ehtivät kulua 16:ssa vuodessa. Joissakin vanhoissa Hasoissa on alunperin ollut jopa muovilattia. Kyseessä kun on kuitenkin kohtuuhintainen asuntotuotanto ilman ylellisyyksiä ja varustelun taso lähes sama kuin samaan aikaan rakennetuissa Hekan vuokra-asunnoissa. Hasohan ei vaihtotilanteessa tee muuta kuin maalaa seinät. Kulunut keittiö ja kylpyhuone eivät välttämättä pitkään tyydytä. Ja harva asukas ryhtyy omalla rahalla isoja remontteja tekemään, kun asoasunto on käytännössä vuokra-asunto.
- Anonyymi
Ei täällä levotonta ole,oikein mukava paikka asua.Nyt on vaan sattunut että lyhyellä aikavälillä useampi asunto on vapautunut ihan luonnollisista syistä,eli muutto joko pienempään tai suurempaan ja uusiin kohteisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748