Sinne kun lapsiperheet menevät niin jo on minihameisia pikkuhiprakassa olevia naisia ympärillä, vokotellen perheen isiä mukaansa. On kauheeta katseltavaa kun naikkoset yrittää iskee miehiä.
Onneksi mun mies vaan nauraa moisille hullutuksille, ja sanookin että kyllä ne kehtaa.
Mies ei koskan lähde jäätelökioskille yksin, kun tietää että meno on siellä kovaa ja heti kun mies on yksin niin lauma naisia ympärillä. No ainakin hänen, koska on niin komee ja naisten mieleen. Kyllä me nauramme illalla kun muitelemme jäätelöhakureissua.
Jääetelökioskeilla on ollut vilskettä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605