Oli tarkoitus ostaa tänään ruusukuoriaisia Porin Faunataresta, mutta ne olivat myyty. Koitin katsoa, kasvattaako joku tai myykö jokin muu eläinkauppa kovakuoriaisia, mutten onnistunut löytämään netistä mitään. Onko Raumalla, Porissa, Turussa tai näiden lähialueilla yhtään eläinkauppaa (ei mielellään Faunatar) tai kasvattajaa, joka myisi kovakuoriaisia? Kiitos jo etukäteen vastauksista, koska yksi perheenjäsenistä oli hyvin surullinen, kun kauan odotettuja lemmikkejä ei saatukaan.
Missä myydään kovakuoriaisia
4
1715
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin pitkälti minkä hyvänsä eläinkaupan pitäisi olla mahdollista niitä tilata, joten kysele suoraan liikkeistä.
- Anonyymi
Ruokaeläimiä myyvät verkkokaupat myy ruuskuoriaisten toukkia, mutta myös itse kuoriaisia. Nimeä en äkkiä löydä, mutta pari pv sitten itsekin katsoin, mutta kuoriaiset olivat loppu.
- Anonyymi
Siitä pystyt päättelemään, miten hankalaa toukista on saada kuoriaisia, vaikka tietäisi mitä tekee. Ne kuoriaiset, joita tuollaisissa paikoissa on myynnissä, ovat loppuneet, sillä toukista ei ole saatu aikuistumaan kuoriaisia myyntiä varten.
Aloittelijan on huomattavasti helpompaa hankkia kuoriaisia ja toivoa, että ne alkavat lisääntymään. Terraario, jossa aikuisia kuoriaisia on jo elänyt on ikään kuin "kypsynyt" ja lähtenyt käyntiin, jolloin sinne luontaisesti ilmestyvät toukat aikuistuvat todennäköisemmin kuoriaisiksi. Toukille on muuten hankala järjestää oikeanlaiset olosuhteet. Eipä silti, niin on kuoriaisillekin, jos niiden toivoo lisääntyvän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä pystyt päättelemään, miten hankalaa toukista on saada kuoriaisia, vaikka tietäisi mitä tekee. Ne kuoriaiset, joita tuollaisissa paikoissa on myynnissä, ovat loppuneet, sillä toukista ei ole saatu aikuistumaan kuoriaisia myyntiä varten.
Aloittelijan on huomattavasti helpompaa hankkia kuoriaisia ja toivoa, että ne alkavat lisääntymään. Terraario, jossa aikuisia kuoriaisia on jo elänyt on ikään kuin "kypsynyt" ja lähtenyt käyntiin, jolloin sinne luontaisesti ilmestyvät toukat aikuistuvat todennäköisemmin kuoriaisiksi. Toukille on muuten hankala järjestää oikeanlaiset olosuhteet. Eipä silti, niin on kuoriaisillekin, jos niiden toivoo lisääntyvän.Vastaan ehkä vähän myöhässä mutta tuskin ketään haittaa. Ei se nyt liian vaikeaa ole. Itse olen 12v-uotiaana kasvatellut Reptile Maniacsista ostettuja toukkia ja hyvin ovat kasvaneet toukasta kuoriaiseksi. Omien kuoriaistenkin toukat ovat pärjäilleet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141799Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1451509- 781398
- 571236
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91230- 741115
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 58923
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890