Vaihdevuodet on selvästi alkaneet. Kuukautiset tulee yhä, mutta erittäin niukkoina. On nivel särkyjä, sydämentykytystä, mielialavaihtelua, muutama kuuma aaltokin ja sitten hirveä seksuaalinen halu kokoajan. Eikö se pitänyt nimenomaan mennä toisinpäin? Pää hajoo, jos ei saa ja eipä toi mies juuri anna. Mistä hitosta tää johtuu?
Himokas 50 v
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sama ongelma. Olin vuosikausiksi unohtanut olevani seksuaaalinen olento, sitten alkoi unettomuus, nivelsäryt , sydämen läpätys, tiuhat ja runsaat kuukautiset ja pahimpana oireena jatkuva panetus.
Ja mulla kotona vain vihamielinen teini...
Olen yrittänyt etsiä tietoa asiasta mutta vain haluttomuudesta puhutaan. - Anonyymi
Hormonimyrsky. Täällä oli sama juttu. Oletan, että kaikki käy tuossa vaiheessa ylikierroksilla. Kyllä ne halutkin siitä sitten hävisi, kun kaikki muukin tasottui tuon parin vuoden myllerryksen jälkeen. Ei siis ole pysyvää. Älkää huolestuko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595