Kun täällä kirjoittajat ovat yhä enemmän hädissään ja yrittävät mustamaalata Perussuomalaisia niin se kertoo, että niillä on jo kurat housussa.
Aivot tekevät ilkeää jälkeä heidän kehossaan. He kärsivät.
Perussuomalaiset senkun voimistuu ja on pian jo 80% suomalaisten puolue.
Sanoohan sen tietenkin nimikin.
Suomalaiset ovat perussuomalaisia.
Perussuomalaiset vaan suurenee ja vahvistuu
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paisuu, paisuu ja poksahtaa. Laittakkaa ajoissa vaikka sanomalehtiä lattialle ja tapeteille, etteivät paikat ryvety.
Ei ne ymmärrä olla itkemättä.. Mikähän niitä vaivaa?
- Anonyymi
Persut ovat persuja. Suomalaiset suomalaisia.
- Anonyymi
Tämän ketjun alkupostauksen täytyy olla sarkasmia. Siksi peukutan sitä.
- Anonyymi
Todellisuudessa persut johtavat jo nyt maata, koska muut puolueet matkivat persuja.
Muut puolueet tietävät, että persuilla on oikea ratkaisu kaikkiin ongelmiin ja kansa tietää sen.
Halla-aho hallitsee suvereenisti Suomea ja Demarit on nukkehallitus.- Anonyymi
Todellisuudessa persut johtavat jo koko EU:ta Hakkaraisen johdolla.
- Anonyymi
Näin on.
Anti-persut haukkuvat hallitusta.
Kunnon persut taaas ylistävät Rinteen hallitusta. - Anonyymi
"Todellisuudessa persut johtavat jo koko EU:ta Hakkaraisen johdolla."
Repesin. Kiitos!
- Anonyymi
Hakkarainen edustaa persuja parhaiten, prototyyppi ja vielä porvari. Porvari on varakas korkeasti koulutettu kuten persujen kannattajat ovat ainakin omasta mielestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431