Varovaista kyselyä, löytyisikö lähistöltä heteromiestä, joka haluaisi kolmanneksi kimppaan?
40, ehdottomasti terve & luotettava.
Kymenlaaksosta miestä parille?
22
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Savonlinnasta löytyy
- Anonyymi
Hei hei oletko kauankin ollut
- Anonyymi
täällä on 40 193/100 kalju mies
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
Moikka! Laittele meiliä jos kiinnostaa, jatketaan siellä.
mihin laitan meiliä
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
Moi en ole huomannut viestiänne, vieläkö kiinnostusta olisi terv. m193
Anonyymi kirjoitti:
Moi en ole huomannut viestiänne, vieläkö kiinnostusta olisi terv. m193
Moikka! Kyllä kiinnostaa ☺️
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
Moikka! Kyllä kiinnostaa ☺️
miten teihin saa yhteyden ? m193
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
ei ole osoitetta mihin mailata :(
Lahesta löytyy
Moikka
Kouvolassa on kiinnostusta.Varattu luotettava ja terve mies, kaikenlisäksi katseenkestäväkin. 55v.179/82.
Viestailemisiin.... :))- Anonyymi
löytyy kyllä lahden ja kouvolan väliltä
- Anonyymi
Tässä yksi luotettava ja terve ikää 57 v.
54 vuotias herrasmies Lahdesta auttaa mielellään.
- Anonyymi
Sari 55 v onko ikää liikaa ..haluaisin että
voisitko tehdä esim. minulle fistingiä.. Anonyymi kirjoitti:
Sari 55 v onko ikää liikaa ..haluaisin että
voisitko tehdä esim. minulle fistingiä..Ei ole liikaa... fistaaminen ihan ok
Hei olen siisti timmi 171/70 49vM Kymenlaaksosta. Oletteko vielä kiinnostuneet ?
- Anonyymi
Yhtä pajon kiinnostat kuin kilon paketti ripulipaskaa.
Hei Haluis fiksun parin seuraa hetero m52 Pori RAUMA lähi seutu parin ikä saa olla korkeakin jos kaipaa vanhan seuraa täysi-ikäiset
Tässä olisi tarjolla terve,luotettava ja miehekäs 53-v varattu kundi Kouvolan alueelta.
Kimpoista on kokemusta joten kanssani ei tarvitse turhia jännittää...
Olen keskustelutaitoinen ja helposti lähestyttävä kaveri ja kanssani saatte nauttia 100 % luottamuksella haluamallanne tavalla .
Myös txt 044-9447358
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164