Naisten hiustenleikkuu ja ajelu

Anonyymi

Olen nainen ja kiihotun siis hiustenleikkuusta ja ajelusta. En ole koskaan kertonut fetissistäni kellekkään. Itselläni on aina ollut pitkät hiukset joita ei koskaan ole leikattu lyhentämis mielessä.

Pienenä tykkäsin leikata nukeiltani hiukset pois kunnes löysin internetin ihmeellisen maailman ja youtuben head shave-videot. Nuorempana haaveilin lesboseksistä ja toistemme hiustenleikkuusta. Tosissani en ole koskaan ollut luopumassa omista hiuksistani, päinvastoin olen aina vaalinut hiuksiani enkä ole antanut edes kampaajan kajota niihin.

Nykytilanne on kuitenkin se, että nimenomaan omien hiusteni leikkuu kiihottaa. Haluaisin leikata itselleni lyhyen polkan, mutta en uskalla. Kaikista parasta olisi löytää saman mieltymyksen omaava mies joka leikkaisi ja ajelisi hiukseni. Ihmisten ilmoilla käyttäisin laadukasta peruukkia ja kaljua haluaisin vain kokeilumielessä kokeilla, mutta lyhyt sänkitukka tai pixiecut olisi ihana.

Onko siis olemassa miehiä jotka haaveilevat samasta asiasta?
Hyväksyvätkö miehet naisella lyhyen tukan, jopa millisiilin, olettaen että nainen on muuten kaunis ja naisellinen eikä mikään äärifeminismiä kannattava rekkalesbo?
Kuvitelkaa nyt siro ja lyhythiuksinen nainen istumassa ison kalun päälle, eikö muka kiihota?

12

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toimii kyllä ihan kiitettävästi tuo mulla. Muutaman kerran päässyt ihan kokeilemaan. Usein toi on kuitenkin eukoilla jonkin sortin vaihe.

Se hiusten ajelu on super-intensiivinen kokemus, silleen että sitä alkaa oikeen odottamaan :) Sano toki jos jotain yhteyksiä haluat ottaa.

• Anonyymi

Itseäni kiihoittaa olla parturin viitan alla. Muistan jo ala-asteella, kun kävin parturissa, niin tuon liukaspintaisen viitan päälle pukeminen kiihoitti kovasti. Taisin saada parturissa jopa stondiksen, jota yritin kädelläni peittää.
      https://fi.pinterest.com/barbarabakerhai/capes/

• Anonyymi

"Onko siis olemassa miehiä jotka haaveilevat samasta asiasta?"
      Kyllä on. Itsekin katselen säännöllisesti Youtuben head shave -videoita ja nimenomaan naisten hiusten leikkaamista ja ajeluita. Minua kiihottaa kovasti lyhythiuksiset ja siilitukkaiset naiset. Olen vuosia haaveillut, että pääsisin leikkaamaan/ajelemaan naisen pitkät hiukset siiliksi. Minulla on kaikki parturoinnissa tarvittavat välineet valmiiina.

Jään odottamaan vastaustasi.

• Anonyymi

Olisi muutenkin mukava keskustella aiheesta jonkun kanssa, jolla on samat mielenkiinnon kohteet.

• Anonyymi

Kyllä mua miehenä kiihottaa nainen jolla on lyhyt siilitukka tai jos olet oikein rohkea voisit vetää kaljuksi.

• Anonyymi

Lyhyttä siilitukkaa on kiva silittää, kuin kissan turkkia silittäisi😃

• Anonyymi

Jos siilin leikkaan niin onhan se kaljukin kokeiltava kokemuksen vuoksi, jos ei muuten! Voihan olla että tykästyisin ja pysyisin pääsääntöisesti siilissä ja välillä ajelisin kaikki pois. Äkkiäkös se kaljusta aina siiliksi kasvaa

-Ap

• Anonyymi

Ihan mukavinta olisi leikata suoraan pitkistä koneella siiliksi. Viitisen milliä olisi sopiva pituus. Tykkäisin leikata mahdollisimman pitkät hiukset ihanaksi siiliksi.

• Hoikka nainen, lyhyt tukka ja iso kulli, nam... Vielä jotain seksikästä asua päälle, esim stayupit ;-)

• Anonyymi

Olen mies ja itselläni on sama fetissi, eli päästä leikkaamaan naisen hiuksia. Aivan parasta olisi, jos toinen olisi samalla tavalla mukana. Laita viestiä, jos olet vielä kuulolla ja kiinnostaa jutella asiasta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe