Kävin kuvauksessa ja vasemmalla puolella oli pieni dopamiinin imeytymis vajaus, ja nyt kokeillaan lääkitystä Onkohan diaknoosi nyt 100% varma? , vapinaa ei ole hieman kyllä huimausta , jäykkyyttä ja hitautta. Olen 50v. Mies
Isotooppikuvaus varma?
1
335
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kävi niin, että käsialani meni niin huonoksi etten enää itsekkään saanut siitä selvää. Puoli vuotta tutkittiin ja lopulta sain diagnoosin isotooppikuvien avulla. Neurologi ihmetteli kuviani, sillä niitten mukaan minun pitäisi olla pyörätuolipotilas. Näin ei todellakaan ole. Joten kuvat eivät kerro koko totuutta. Käsien vapinaa ei ole ainakaan vielä ollut. Käsialan lisäksi oireita ovat lihasjäykkyys, hitaus, hienomotoriikan vaikeus ja oikea käden myötäliike puuttuu kävellessä. Käsi siis roikkuu suorana alaspäin eikä heilu kuten vasen puoli. Myös oikeasta jalasta on tullut vähän perässä vedettävä. Lääkitystä on lisätty puolen vuoden välein. Kesäkuun alusta olen ollut osatyökyvyttömyyseläkkeellä. Teen kolmipäiväistä työviikkoa, sillä täysi viikko alkoi tuntua liian rankalta. Olen 54 vuotias mies. Diagnoosin saamisesta on kulunut nyt noin puolitoista vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635