Mun mieliala on lähes koko ajan ärtynyt ja lähes kaikki tuntuu musta nykyään vain todella ärsyttävältä. Sen lisäksi mua myös heikottaa ja huippaa melko usein. Ja päätä särkee. Olo on yksinkertaisesti vain todella huono sekä henkisesti että fyysisesti.
T. tuntematon 18-vuotias tyttö
OLEN VAIN NIIN SYVÄSTI KYLLÄSTYNYT.
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä mitä hait tuolla kirjoituksella mutta jos haluat kahden kesken jakaa ja keskustella asioista nii jos vaan siltä tuntuu niin voit laitta viestiä tänne: maelanvielakin@gmail.com
On sitä itselläkin sattunu kaikenmoista elämässä nii vosin niitäkin jakaa jos siitä olisi jotain apua. Hei Anonyymi,
Ikävä kuulla. Jos olosi on ollut pitkään ärtynyt ja väsynyt, niin kannattaa jutella jonkun luotettavan aikuisen kanssa, kuten terveydenhoitajan. On hyvä huolehtia hyvästä fyysisestä ja henkisestä jaksamisesta.
ystävällisin terveisin,
Silja Joensuun NettiSaappaasta.- Anonyymi
Silja Siponen, mistä tietää että terveydenhoitaja on luotettava?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635