persujen on paha olla suomessa

haukutte koko ajan kaikkea jopa silloin kun persut ovat itse hallituksessa. koska mielestänne täällä ei mikään toimi hyvin niin miksi ette lähde maasta pois? rajat on auki. menkää sellaiseen maahan missä teidän on hyvä olla. teidän mielestänne tänne pitää saada yhtä "hyvä" sananvapaus kun on venäjällä ja rajat pitää saada mielestänne kunnolla kiinni niin kun on pohjois-koreassa. menkää nyt persut sellaiseen maahan missä olette onnellisia. pari jo mainitsinkin

102

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut kiertävät maailmalla haukkumassa "kuinka paska maa Suomi on" - eli sellaista peruSS-isänmaallisuutta!?

• Anonyymi

Aika rankkaa tuolla kopiokone-putinisti-tenuvasurilla huudattaa kopiovihakonettaan punaisena läpi päivän ja yön.

Täydellä 110% luokkavihatehoilla suoltaa kopiovihakoneellaan punasaastaansa tänne!!

• Anonyymi

Tenupridebolsuvasurin pitää käsitellä katkeruutensa ja vihansa itseään parempia PerusSuomalaisia kohtaan jossain muualla kuin tällä keskustelupalstalla.

Esimerkiksi pätevällä psykiatrialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tenupridebolsuvasurin pitää käsitellä katkeruutensa ja vihansa itseään parempia PerusSuomalaisia kohtaan jossain muualla kuin tällä keskustelupalstalla.

Esimerkiksi pätevällä psykiatrialla.

Kopiokone ja tenu ovat persujen käyttövälineitä. ei muiden. Sen näkee jo kommenteista.

• Anonyymi

Se on niin täydellinen koska se on suvakki. Sillä on ylivertainen moraalikäsitys.

• Anonyymi

Suomen hallitus ei ole sama asia kuin Suomi.

• Anonyymi

Äläs valehtele. Olen Perussuomalainen eikä mulla ole paha olla Suomessa. Mulla on kiva perhe ja hyvä työpaikka ja elämä kaikin puolin kunnossa. Onko sinulla ?

• miksi sitten haukutte koko ajan suomea?
        onko hallitukset mielestäsi olleet hyviä? entä nykyinen hallitus?

• Anonyymi
        majava.persu kirjoitti:

miksi sitten haukutte koko ajan suomea?

En minä ole haukkunut Suomea. Äänestämällä kerron mielipiteeni hallituksista.

• Anonyymi
        majava.persu kirjoitti:

miksi sitten haukutte koko ajan suomea?

Vasurithan äänestivät Juha Sipilää !!!

Sipilän valtakaudella tenuvasurit hukkasivat selkärankansa ja sitten rupesivat kiemurtelemaan kuin madot Juhan varpaissa.

Antti oli oikeassa!

Alistuminen Juhan juoksupojaksi oli ainoa oikea ratkaisu !!!!

Juha on ollutkin hyvin tyytyväinen Antin oppimiskykyyn, Anttiboy on oppinut jo kieriskelemään pois vastuusta ja näyttelemään lähes kuollutta!!

"That's my doggy", sanoo Juha Nauraen!!!

• Anonyymi

täällä me persut ei saa enään edes junailla tähtitornimäellä jussin johdolla kun ullanlinnan hienostorouvat ovat valittaneet

• Anonyymi

TenuKopsuKiimaVassulla menossa pitkä ja katkeran vihantäyteinen päivä kopiovihakoneen äärellä.

Miten ajattelit katkerana vihata kaikkia itseäsi parempia PerusSuomalaisia taas tämänkin päivän???

• Anonyymi

"Me persut" Vihervasemmistotrollin, palstahäirikön älyllinen ja asiallinen ulostulo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TenuKopsuKiimaVassulla menossa pitkä ja katkeran vihantäyteinen päivä kopiovihakoneen äärellä.

Miten ajattelit katkerana vihata kaikkia itseäsi parempia PerusSuomalaisia taas tämänkin päivän???

Eimutta hei sun on p a k k o olla Tonyn kaveri? Sekin oli Voittamaton! Paras!
        Mikä katse! Mikä jähmeän pelottava ylähuulen lievänlievä kohotus sinne toiselle puolen kasvoja ... taidat hallita hyvin nuo Tonymestarin eleet? Kirjoitustyylisi todella ilmentää Tonyä!

• Anonyymi

Heh heh, tämä vasemmiston oma "ÄläMölläh" se taas julistaa sairaan rasistista Persuviha-sanomaansa !!

• Anonyymi

MISTÄ keksit nuin hauskan? ÄläMölläh hehhhhehheee ei saakeli eipä tuommosta ihan TAVALLinen Tauno osais oivaltaa. Laitas nyt runosuoni kunnolla sykkimään ni perjantai menee rattoisasti :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MISTÄ keksit nuin hauskan? ÄläMölläh hehhhhehheee ei saakeli eipä tuommosta ihan TAVALLinen Tauno osais oivaltaa. Laitas nyt runosuoni kunnolla sykkimään ni perjantai menee rattoisasti :D

Eikoo mahdoton kieliniekka??

• Anonyymi

Vasurit ovat kiitettävästi elvyttäneet tämän vanhan karjalaisen itkijäeukko-perinteen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Itkuvirsi

Itkuvirret on jaettu neljään päälajiin: kuolinitkut, hääitkut, sotaanlähtöitkut sekä tilapäisitkut.

Ja nyt tämä vasureiden speciaali: katkeran sairaan kateellinen persupalsta-itku.

• Anonyymi

Tuota kateellisten vasureiden märinää on kyllä hirveä seurata. Päivittäin jatkuu kitinä, ihan kuin pienet rakkikoirat kintuissa. Ihmettelen aina että onko nikkien takana itkeviä akkoja mutta kai ne miesten vaatteissa enimmäkseen kulkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota kateellisten vasureiden märinää on kyllä hirveä seurata. Päivittäin jatkuu kitinä, ihan kuin pienet rakkikoirat kintuissa. Ihmettelen aina että onko nikkien takana itkeviä akkoja mutta kai ne miesten vaatteissa enimmäkseen kulkee.

No ei ne mitään miehiä ole. Ruksaa sukupuoleksi MUU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähe vetää sitten suomesta hos on niin hirveää. tervemenoa persut. eipä tule ikävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähe vetää sitten suomesta hos on niin hirveää. tervemenoa persut. eipä tule ikävä

En kai minä nyt kotimaastani tuollaisten itkupillinen takia lähde. Mulla on sentään tässä maassa omilla rahoilla tienattu talo ja hemmetin hyvä työpaikka, pojalla opiskelut alussa, vasta keväällä kirjoitti. Mene sinä itse vaan muualle märisemään ja vedä mennessäsi hame päälle.

• Anonyymi

Onko nyt niin, että persuilla on vaikeuksia sietää toisten suomalaisten puolueiden kannattajia? Kaikkia niitä muita puolueita persut haukkuvat "vasureiksi", koska ovat niin äärioikealla kuin vain voi olla - osan persuista kerrotaan olevan jopa äärioikeistolaisessa ojassa asti. Ainakin sieltä ojan pohjalta katsoen kaikki vihreät, keskustalaiset, rkp-läiset, kristillisdemokraatit ja jopa kokoomuslaiset näyttävät niin "vasureilta", niin "vasureilta". Persujen ongelma ratkeaa, jos ojasta nousee ylös ja katsoo vähän ympärilleen. Suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nyt niin, että persuilla on vaikeuksia sietää toisten suomalaisten puolueiden kannattajia? Kaikkia niitä muita puolueita persut haukkuvat "vasureiksi", koska ovat niin äärioikealla kuin vain voi olla - osan persuista kerrotaan olevan jopa äärioikeistolaisessa ojassa asti. Ainakin sieltä ojan pohjalta katsoen kaikki vihreät, keskustalaiset, rkp-läiset, kristillisdemokraatit ja jopa kokoomuslaiset näyttävät niin "vasureilta", niin "vasureilta". Persujen ongelma ratkeaa, jos ojasta nousee ylös ja katsoo vähän ympärilleen. Suosittelen.

Ai kamala ! Olen ollut ikäni demari ja nyt kun äänestin persuja niin jouduin ihan ojan pohjalle ? Kas kun en itse oo mitään huomannut, elämä on jatkunut ihan yhtä hyvänä kuin mitä se oli ennen vaalejakin.

• Anonyymi

" esimerkiksi evakkokarjalaiset Suomessa pitivät itkuperinnettä yllä "

Olet sitten oikein ylpeä maastasi? Hiukan merkillisesti ainakin osoitat kunnioitusta! Tuskin ymmärrät hävetä, oot pelkkä raukka räkänokka hyi saatana.

Halvennat suomalaisten evakkoon joutuneitten tuskaa!! Tuo osoittaa, ettei ainakaan osalla persuista ole mitään käsitystä, ylipäätään, mitä on joutua hätään tai jopa pakolaiseksi omasta maasta ja synnyinsijoiltaan ja kodistaan.
        Pelkkä Kansallisvaltio -idea on se sun magee juttu. Mitäs nyt sen asukkaista on väliä. Pääasia että sinä saat kukkoilla helvetin idiootti.

• Anonyymi

Vasureiden ei ole paha olla vain Suomessa vaan ihan kaikkialla. Pahaa oloaan he purkavat akkamaisen itkun kanssa Perussuomalaisten palstalla.Kun niin käy luonnolle toisten menestys. Itkupillivasurit vinkuu täällä kuin pikkulikat joka ikisenä päivänä.

• Anonyymi

Mulla on täällä oikein hyvä olla mutta sun itkeskelysi saa jo koomisia piirteitä.

• Anonyymi

Tunnistatkohan nyt ihan oikein? Vai että "itkeskelysi"?

• Anonyymi

Persu tuolla 21:22 paljasti uskovansa, että tämä on "Perussuomalaisten palsta".
        Hänen uskonsa ei pidä paikkansa.
        Tämähän on Allerin palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu tuolla 21:22 paljasti uskovansa, että tämä on "Perussuomalaisten palsta".
        Hänen uskonsa ei pidä paikkansa.
        Tämähän on Allerin palsta.

Mikäs itkijämummu täällä taas vinkuu ? Ei muuta kuin mekkoa ylle vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistatkohan nyt ihan oikein? Vai että "itkeskelysi"?

Älähän välitä :)
        Kun hemmon sanavarasto on noin niukka, niin pitää vain koettaa tulkita mitä se yrittää kertoa - tai mieluummin ohita nuo toistontoistot: sen mielestä näet ämmittely ja v***uilu on normikeskustelua.

- Kai olet kuullut vaimonhakkaajista? Tuo hemmo ei ns anna naisten hyppiä nenille: "kun niitä vain vähän läpsii, niin heti ulisevat".

• Anonyymi

Muistakaa persut vaha opetus:
      Ei pidä olla rasisti jos hävettää olla rasisti.

• Anonyymi

Vartin kun ihmisten kanssa juttelee niin huomaa että muita ei olekaan kuin maahanmuuttokriittisiä. Suvakkeja on vain tällä sivustolla,ei oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Minuutin kun ihmisten kanssa juttelee niin huomaa, että muita ei olekaan kuin persukriittisiä. Mikään muu puolue ei saa suomalaisten taholta osakseen yhtä paljon kritiikkiä ja inhoa. Tämähän paljastui todeksi kesäkuisessa IS:n gallupissakin.

• Anonyymi

Kovaa puhetta komukalla.

Olis kiva tietää sun taustat
      miten ihminen ajautuu ajattelemaan ja huutelemaan tuollaisia.

Kerrotko vähän taustastasi?
      Puoluekannatsus, ikä, sukupuoli...koulutus, asutko maalla/ kaupungissa...

Miten komukka ajattelee, että suomalaisten pitäis lähteä pois Suomesta?

Oletko sä jostain uskonlahkosta?
      Lesta?

• Anonyymi

Vain suomalaiset natsit punastelevat. Missään muussa maassa ei tapahdu vastaavaa. Siellä ollaan reilusti aatteen takana, vaikka mikä olisi.

• Anonyymi

Sinähän sen parhaiten itse tiedät kun naamasi peilistä näet. Minä en osaa sanoa tuohon mitään kun en natseja tunne. Mulla kun ei ole tapana liikkua vasuriporukoissa.

• Anonyymi

Voiko joku tosissaan luulla, että natsit liikkuvat "vasuriporukoissa"?
        Onko nyt niin, että jotain persu tuossa yrittää peitellä?
        Asiahan ei minulle kuulu mutta minä vain kysyn.

• Anonyymi

Olisko pitänyt uskoa, jos olisit sanonut "liikun vasuriporukoissa"?
      Eiväthän umpiäärioikeistolaiset persut liiku vasuriporukoissa.
      Uskotaan se vähemmälläkin inttämisellä.

• Anonyymi

Kun kerran sanoo jotain niin sekö on inttämistä? Inttämistä näet kun luet tämän palstan kirjoituksia viimeisen parin vuoden ajalta. Vasurin itkua ja inttämistä on täynnä persujen palsta. Ajattele mitä akkoja ne vasurit on .

• Anonyymi

Viestin 21:46 kirjoittajalta on nyt pakko kysyä:
        Millaisia kokemuksia sinulla oikein on "vasureista"? Jokin trauma?
        Nimittelet heitä "akoiksi", "inttäjiksi" ja "itkijöiksi".
        Ja kuvittelet, että niitä on täällä "palsta täynnä"!

Ongelmasi ratkeaa, kun lakkaat kuvittelemasta!

• Anonyymi

Siis kyllä mä oon ihmetelly että ketä noi tosi kusipäiset inttäjät ja päänaukojat oikein on jotka häiriköi Persujen palstalla. Mä oon ajatellu että ne on toisen polven mamuja kun halveksunta suomalasia kohtaan on niin kova päivittäin. Mutta nyt sit selvis että ne on vasureita ! Tollasta porukkaako ne oikeesti on ? No ei ihme jos kannatus on niin pientä ja varmaan kohta lähtee loputkin. Ei tollasella asenteella voi kukaan yhteiskunnas toimia.

• Anonyymi

"Mutta nyt sit selvis että ne on vasureita !"

Kuvitelmasi jatkuvat.
        Ihmisen kompastuminen omiin kuvitelmiinsa ei ole
        kaunista katsottavaa.
        Toivottavasti pääset itse ylös, ettei lähimmäistesi tarvitse auttaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin mitä sitten ? Se että Husu ei joudu sanomisistaan vastuuseen ei tarkoita että sellainen puhe olisi hyväksyttävää. Onhan sivistymättömiä moukkia ja huutelijoita aina ollut mutta kuten Rinne sanoi . " ”En missään olosuhteissa keneltäkään halua kuulla sellaista, että ihmisiä arvioidaan äänestyskäyttäytymisen perusteella tai ylipäätään, että perusteetta ja tietämättä leimataan mihinkään suuntaan. Minusta meidän poliittinen kielenkäyttö ei kaipaa tällaista” ja myös että "”Olen ylipäätään ollut tosi paljon huolissani tästä keskusteluilmapiiristä viimeiset vuodet. Siitä on hävinnyt tai häviämässä sellainen toisten kunnioittaminen ja arvostaminen”

• Anonyymi

Iltalehti:
        "Poliisi ei aloita tutkintaa kaupunginvaltuutettu Abdirhami ”Husu” Husseinin tviiteistä."

Tuo oli aika odotettua, koska esim. täällä esiintyy persujen taholta paljon pahempaa julkista herjaamista esim. "vasureita" ja "vihervassuja" kohtaan.

Iltalehti:
        "Tutkinnanjohtaja perustelee päätöstään sillä, että puolue, puoleen äänestäjät tai puolueen kannattajat eivät muodosta sellaista ryhmää, joka vakaumuksen tai minkään muunkaan perusteen nojalla nauttisi kiihottamisrikossäännöksen tarjoamaa suojaa... Tviitit eivät kohdistu tunnistettavaan ja rajattuun ihmisryhmään, joten asiassa ei ole syytä epäillä myöskään kunnianloukkausta."

Mitä mieltä vaikeasti tunnistettava ja rajattu ihmisryhmä eli persut nyt on?

• Anonyymi

Mulla on ollut tosi hyvä olla tässä maassa ja toivon että maa pystytään säilyttämään sellaisena että täällä on suomalaisen hyvä elää tulevaisuudessakin.Sen eteen Perussuomalaiset ovat valmiit ottamaan vastaan haukut ja herjat. Isänmaa on mittaamattoman arvokas.

• Anonyymi

Enpä tiedä sinun kritiikin kesto kommenttisi järkevyydestä, sinähän poistatat kaikki näitä valheellisia kommentteja kritisoivat kommentit palstalta.

Kannattaisi kai opetella ensin itse kommentoimaan totuudenmukaisesti, ja kestää kritiikki hölmöistä kommenteista, ja sitten vasta vaatia sitä muilta.

• Anonyymi

Et kommentoi tuossa viestissäsi 23:05 totuudenmukaisesti.

En ole poistattanut yhtään persujen viestiä enkä kommenttia tältä palstalta. Persukriittisenä fiksuna ihmisenä minua kiinnostavat kaikki persujen viestit. Toivon, että niistä ei poisteta yhtäkään. Eihän persuilla kai ole mitään salattavaa?

• Anonyymi

Mielenkiintoista, alkaa jo nähtävästi hiukan moraalinjäännökset Vihervasurillakin piippaamaan, kun poistelee kommentteja joissa hiukan ravistellaan Vihervasemmistotrollin viimaikaisista sikailuista ja valheista.

• Anonyymi

Mikä Suvakkikehari fasistin älynväläys. Ööö. Ratkaisu suomalaisten ongelmiin on tyhjentää suomi suomalaisista.

• Anonyymi

Mikä on tuo "suvakkikehari fasisti"? Kun käytät tuota ilmaisua niin varmasti sen osaat selittää niillekin fiksuille lukijoille, joille tuo sanahirviö ei oikein aukea.

• Anonyymi

"Vihervasemmistotrollin viimaikaiset sikailut ja valheet" ??

Olet ainoa, joka on huomannut täällä jotain tuollaista.
        Olet ilmeisesti bongannut hyvin harvinaisen linnun tai jotain.
        Bongariliitolla on netissä omat sivut.
        Ilmoita havaintosi sinne.

• Anonyymi

Kyllä nämä toistuvat marinasi ja itkusi, valheet palstalla kyllä kertovat karusti, että sinulla on paha olla suomessa, Persussuomalaisten kannatus kasvaa jatkuvasti, joten eikö olisi helpompaa ja parempi sinulle, että sinä sinne missä ystäväsikin ovat.

• Anonyymi

"Persussuomalaisten kannatus" ???
        Onko tuonniminenkin puolue olemassa?

"Toistuvat marinat ja itkut" ja "valheet"?
        Tuo ei kuvaa ainakaan tänne kirjoittavien persukriittisten viestejä.
        Kuvaako se sitä persujen trollitehtaan kopio-törkyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Persussuomalaisten kannatus" ???
        Onko tuonniminenkin puolue olemassa?

"Toistuvat marinat ja itkut" ja "valheet"?
        Tuo ei kuvaa ainakaan tänne kirjoittavien persukriittisten viestejä.
        Kuvaako se sitä persujen trollitehtaan kopio-törkyä?

Aina tuota samaa vääntelyä ja vääristelyä ja samalla metodilla joka kerta. Olet sinä melkoinen itkupilli . Parkujaeukko oikein.

• Anonyymi

Kuuleppa ääliö. Peruilla ei ole mitään toista kotimaata. Se on koko liikeen aate ja idea.

• Anonyymi

Siispä persujen on tultava toimeen täällä niidenkin kanssa, jotka kannattavat muita puolueita. Hermostua saa persukriittisille, se on ihan ok. Persujen on tajuttava, että persukriittisiä on tässä maassa selvästi enemmän kuin persuja.

• Anonyymi

Kun jollakin ryhmällä ei ole kunnioitusta suomalaista yhteiskuntaa ja oikeusvaltiota kohtaan, eivätkä tunne monikulttuurista Suomea hyväksi paikaksi itselleen, niin silloin kannattaa lähteä itselleen sopivampaan maahan. Perussuomalaisten kannattajat ovat ylistäneet somessa kovasti Unkaria ja Puolaa, missä tuntuu olevan heille sopiva yhteiskuntajärjestys ja kaikki asiat hyvin, niin sinnehän kannattaisi lähteä ja jättää tämä mamujen ja homojen Suomelle piutpaut.
      Kun ei viihdy kansainvälisessä Suomessa, niin reppu selkään ja kohti mamutonta ja homotonta maailmaa, missä ei tarvitse ulista toisille ihmisille vihoissaan!!!

• Anonyymi

Tuo viesti 23:23 on minusta hyvää ajattelua ja hyvä malli muille kirjoittajille. Peukutan.

• Anonyymi

Neuvot siis itseäsi ? No ei muuta kuin sanoista tekoihin.Mitä sinä täällä vielä itkeä pillität kuin pikkulikka. Ei muuta kuin mekkoa päälle ja reppua selkään. Sulla ei varmaan paljon ole mikä täällä pitelisi.

• Anonyymi

Miksi Husu ei olisi saanut puhua totta???

• Anonyymi

Tuo on oikeastaan aika lailla YDINKYSYMYS!

Niin. Onko toden puhuminen jo kiellettyä Suomessa?
        Nyt voisi sanoa, että
        näköjään ei vielä.

Vai mitä mieltä perussuomalaiset ovat?

• Anonyymi

Kirjoitin tuon viestin 23:40. En ymmärrä, miten voit nähdä minut "vihervasemmistolaisena trollina", joka "hilluu sekopäisenä palstalla".
        Oletko ottanut jotain?
        Syönyt sienikeittoa?
        Hallusinaatioita voi tulla myös leikkauksen jälkeen, jos on
        käytetty vahvana kipulääkkeenä fentanyyliä.

• Anonyymi

Huomaan, että se persun kommentti poistuikin. Minusta se olisi saanut jäädä.
        Mutta Allerin uusi parannettu versio tekoälystä oli kai toista mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan, että se persun kommentti poistuikin. Minusta se olisi saanut jäädä.
        Mutta Allerin uusi parannettu versio tekoälystä oli kai toista mieltä?

1:15 ??? Todella outoa....

• Anonyymi

Persujen kannatus 20,7%
      Persuilla yli 500 000 äänestäjää
      -näinhän persut aina kehuvat
      Silti yksi ainoa Husu selätti koko perupuolueen kertalinttulla.

Ajatellaan, että syttyisi sota ja maata johtaisivat persut sivari Jussin johdolla.
      Siis puolue jonka jo rauhan aikana selätti yksi ainoa Husu.
      Mikä olisi sen jälkeen Suomen ja sen kansan kohtalo perusujen johdolla?
      Ilmeisesti hornassakin on mukavampaa??

• Anonyymi

Tämä ketju on selvästi persukriittinen, tässä persuille ei
      sallita huonoa käytöstä.
      "Haukutte koko ajan kaikkea",
      todetaan jo aloituksessa hyvin kriittisesti
      ja siitä on vaikea olla eri mieltä.

Persujen suorittaman kopio-trollaamisen määrä tässä ketjussa on
      vieläkin suurempi kuin yleensä. Ja tietenkin siitä
      trollaamisesta persut yrittävät syyttää muita.
      Niinhän ne trollaajat aina.

Oppositiossa tyhjän panttina olo on tietysti mille tahansa puolueelle turhauttavaa.
      Mutta erityisen turhauttavaa se näyttää ja lienee olevan
      juuri persuille.

En usko erehtyväni paljon, kun sanon, että
      persut haluaisivat olla yksin koko hallitus.
      Se on suuruudenhullua ja se tuottaa kyllä
      helposti juuri tuon, että homma lähtee lapasesta ja
      haukutaan koko ajan kaikkea.

Mutta kyllä maailmaan persutkin mahtuvat.
      Hallitus on tietysti aivan eri asia.

• Anonyymi

Persuilla on tällä hetkellä tosi paha uskottavuuskriisi. Pahempi kuin koskaan ennen ps puolueen historiassa.

• Anonyymi

Kesän 2017 puoluekokouksen jälkeen persuihin jäi vain tyhmä roskasakki, rasistit ja muut äärioikeisohörhöt. Sen jälkeen ei ole järjen sanaa kuultu. Se parempi porukka lähti. Nyt persut järjestää ampumaleirejä ja odottaa kuola valuen al Holin leirin pikkulasten kuolemista. Siitä he nauttivat. Ja ylistävät Breivikiä ja muita oikeistoterroristrja. Se vanha pienen ihmisen asialla ollut SMP on kuollut.

• Anonyymi

Vassarin pitää käsitellä katkeruutensa, kaunansa ja rasistisen vihansa Perussuomalaisia kohtaan jossain muualla kuin tällä keskustelupalstalla.

Esimerkiksi pätevällä psykiatrialla. ...

• Anonyymi

Palstan persut risusavottaan tervehtymään pois vihastaan ja kaunastaan.....

• Anonyymi

Katsopas palstaa, kenellähän se olisi "tervehtymisen" paikka.

• Anonyymi

Palsta kertoo siitä, että persuilla on tosi paha olla. Ehkä he ovat huomanneet, että "me vastaan muut" taktiikallaan he ovat polttaneet poliittiset sillat joka suuntaan ja ovat jo nyt poliittisessa umpikujassa josta ei ole poispääsyä?

• Anonyymi

Palstahan ei ole enää viimevuosina kertonut Persuista mitään, vain "palstahäirikön" mielenhäiriöistä ja pakkomielteistä. Joista tämäkin aloitus ja kymmenet kommentit samalta tyypiltä kertovat.

• Anonyymi

Aika rankkaa tuolla kopiokone-putinisti-tenuvasurilla huudattaa kopiovihakonettaan punaisena läpi päivän ja yön.. .

Täydellä 110% luokkavihatehoilla suoltaa kopiovihakoneellaan punasaastaansa tänne!!

• Anonyymi

Jos teillä persuilla on suomessa noin paha olla, miksi ette mene paratiisiinne venäjälle??

• Anonyymi

Sehän se vähän erikoista on, Persut haukkuu Sipilän hallituksen ja unohtavat samalla että edellinen hallitus oli juuri Persujen DreamTeam Kepu,Persut ja Kok. Silti ne haluavat ihan saman kokoonpanon jota haukkuvat - erikoista.

• Anonyymi

Persujen öyhötyksissä ei ole päätä eikä häntää. Valitettavasti.

• Anonyymi

Tenuvasurien öyhötyksissä ei ole päätä eikä häntää. Valitettavasti.

• Anonyymi

Meidän firmassa palkataan vain PS ihmisiä.
      Menestys ja hyvät palkat ovat sitä vaurautta, josta punikit haaveilee.

• Anonyymi

Meillon paaaaljon hauskempaa, meidän firmassa kun pilkataan PS väkeä :D
        Palkka riittää, ja on vasurille tarpeeksi. Menestys? Siitä me ei tietääkseni haaveilla...mitä se pitää sisällään?

• Anonyymi

Onko ponutehtaanne toiminut jo kauankin??

• Anonyymi

Liika putinismi on aiheuttanut persuille poliittisen ähkyn?

• Anonyymi

Mitä se tenupridetummeliliukuvasuri oikein ähkii ?????

• Anonyymi

Mikään ei piristä persua niin kuin kunnon joukkomurha.

• Anonyymi

No jovain! Se pitää tehdä sit vielä niin, että kohde on oikein peruSSteellisesti peloteltu. Ajaai mikä nautinto onkaan listiä semmosia, jotka tärisee pelosta! Wau ja oih!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jovain! Se pitää tehdä sit vielä niin, että kohde on oikein peruSSteellisesti peloteltu. Ajaai mikä nautinto onkaan listiä semmosia, jotka tärisee pelosta! Wau ja oih!

Vasurit elävät vihasta. Joko omasta tai toisten vihasta.
        En ole ainakaan kolmeen vuoteen tavannut yhtään vasuria, jolta olisi tullut suusta yhtään inhimillistä, lämminhenkistä sanaa.
        Vasurit ovat niin kukkuramitoin täynnä rasistista vihaa kuin myrkkytynnyrit. Valitettavasti.

• Eikö tunnu sinusta tuollainen tarinointi sairaalta ?

• Anonyymi

Persut elävät vihasta. Joko omasta tai toisten vihasta.
      En ole ainakaan kolmeen vuoteen tavannut yhtään persua, jolta olisi tullut suusta yhtään inhimillistä, lämminhenkistä sanaa.
      Persut ovat niin kukkuramitoin täynnä rasistista vihaa kuin myrkkytynnyrit. Valitettavasti.

• Anonyymi

Nimenomaan viha tai sairaalloinen kateus yhdistettynä omiin epäonnistumisiin (joita on suurinpiirtein kaikilla jossakin vaiheessa elämää) vaikuttaisi eritoten persulle olevan ponnahduslauta ja oikeutus raivota.

Tuo kateudentunne taas sotkeutuu kummasti politiikkaan...he ihan omilla kommenteillaan tukevat tätä käsitystä. Eli kun joku puhuu epäkohdista, niin per.suomalainen luulee, että ko hlö on esim kateellinen... Persuhan itse ei kykene erottamaan vyyhdistä nimenomaan sitä ihka omaa kateellisuuttansa.

• Anonyymi

kopioWätys-perSSun länkytykset alkavat olla jo niin väsyneitä, niin väsyneitä......

• Anonyymi

Tenupridekopsukiimavihavasuria väsyttää roikkua täällä lukemassa vastauksia omiin typeriin kommentteihinsa ?????

NO HUH HUH !!!!

Tenupridekopsukiimavihavasurin määräämällä tasolla täällä kommentoidaan, joten ole hyvä vaan!!!

• Anonyymi

Mitä yhteistä on ruutanalla ja persulla?
      Molemmat viihtyvät pohjamudassa.

• Anonyymi

Persujen mielestä suomessa on kaikki huonosti. Miksi siis te persut ette muuta paratiisiinne venäjälle??

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe