Moi eka kerta olis pieni kalusta oon ukm
Antasin peppuu joensuu
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
Pepun nuolijaa
- Anonyymi
Moi vois kokeilla ottaa peppuun
- Anonyymi
Tule törmälle klo 18.00 niin saat sopivaa kalua.
- Anonyymi
Minulla on pieni kalu jonka työntäsin sisääsi ja jonkin ajan päästä laskisin sisääsi onko sinulla minkälainen kalu jota antaisit minulle nim.tvhyvää
- Anonyymi
Mulla 13/4, posliini, hyvin vikkelä liikkeessään ja kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla 13/4, posliini, hyvin vikkelä liikkeessään ja kova.
Sinulla on kivan kokoinen kalu ja vielä posliini sitä olis ensin ihana imeä ja nuolla ja myös palleja vaikka imis ensimmäisen lastin suuhun vai panisitko suuhun olen polvilla edessäsi ja työtelisit sitä sisään ja laskisit suuhun ja toisen lastin peppuun niin saisin kummaankin reikään annoksen hyvää
- Anonyymi
Sovitaan vain aika ja paikka niin onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan vain aika ja paikka niin onnistuu.
Onko sinulla tiedossa paikkaa missä voidaan tehdä kaikkea mistä puhuin imen lastin suuhuni tai saat panna minua suuhun vai haluatko tehdä näitä vai pelkästään panna peppuun
- Anonyymi
Voi onko se äidin pikkupoika päässyt koneen ääreen vieläkö pidät vaippoja pippelis ympärillä mene vaaveli jo tuutimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tiedossa paikkaa missä voidaan tehdä kaikkea mistä puhuin imen lastin suuhuni tai saat panna minua suuhun vai haluatko tehdä näitä vai pelkästään panna peppuun
Huomenna törmälle 15.45, niin saat imeä.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154