Voinko minä olla kelvollinen ihminen jeesuksen silmissä ilman vanhoillislestadiolaista uskoa?
Voinko olla hyvä ihminen
14
167
Vastaukset
- Anonyymi
Vasta silloin voi ja on mahdollista jos alat / yhdyt elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Kristillisesti, kaikilta osin Raamatun UT mukaisesti. Johon oikeaa suuntaa ja siinä eteenpäin, kohti täydellisyyttä vievää, jo alkuun tien viitoitusta, löytyy tuolta...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
(Herätyys)- Anonyymi
Haista nilkki paska lakihenkisine seurakuntaveivailuinesi. Häpeäisit!
- Anonyymi
Voit.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisuus on syvintä luterilaisuutta!
- Anonyymi
Todellakin hyvin syvältä.
Voit olla hyvä ihminen nimenomaan ilman uskonhourailuja. 2000v vanhat markkinointipuheet kannattaa jo jättää omaan arvonsa.
- Anonyymi
- et voi olla niin hyvä. . . Että. . .kelpaisit LAHKOILLE.
Jumalan Armo on paljon suurempi, kuin yksikään lahko ymmärtää taitaa !!! - Anonyymi
Vain Jumalan valtakunnassa kaikuu aito armon evankeliumi, näin olen kuullut saarnoista ja voiko syntejäkään antaa anteeksi muut kuin vanhoillislestadiolaiset? Onkohan suviseuroissakin veljien jakama ehtoollinen vähän autuaampi kuin tavallisten ihmisten tavallisen papin kirkoissa jakama ehtoollinen?
Voiko ihminen olla hyvä? Ei voi. Jeesus sanoo jossain kohtaa Raamattua, että: "te, jotka pahat olette..." Ihminen on paha ja Isä Jumala on yksin hyvä. Sinä kelpaat Jumalalle sellaisena kuin olet. Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja haluaa Armossaan ja Rakkaudessaan, että jokainen ihminen kääntyisi pois pahoilta teiltään ja kääntyisi Jeesuksen Kristuksen luokse katumuksessa ja parannuksessa.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisekko on sitten ihan omin päin korottaneet itsensä valitsijamiehen asemaan???
Itse en ole vanhoillislestadiolainen. Olen esikoislestadiolainen. Olen kuunnellut vanhoillislestadiolaisia kokouksia ja tullut siihen ajatukseen, että siellä ei minun mielestäni ole Jumalan Pyhä Henki vaikuttamassa. Siellä puhutaan paljon hengellisiä mutta Jumalan Voima puuttuu. Se on minun kokemukseni ja ajatukseni.
- Anonyymi
Kieltämättä särähtää korvaan ja puistataakin kun ottavat armon avaimet itselleen.
Kristuksen ruumis on maailmanlaajuinen seurakunta. Millään yhdistyksellä ei ole mitään yksinoikeutta omia Kristuksen ruumista itselleen. Kaikki ne pelastuvat, ketkä uskovat ja elävät niin kuin Pyhä Raamattu opettaa. Seurakuntayhteys on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää!
- Anonyymi
Kuuntelepa tästä:
http://www.suviseurat.fi/2013/media/saarnat/20130630_1845_Tapani_Tolli_fi.mp3 Tapani puhui kieltämättä oikein hyvin! 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124