Kävi äksidentti ja tuli autopesussa vedet sisään pelkääjänpaikan hanskalokeron takaa. Kyseessä Vw passat -08. Netin mukaan ollut tuulilasin vesikaukalon alla reiät muillakin joskus tukossa. Mutta sitten asiaan...
Tosiaan puhallin lopetti kokonaan toimintansa. Ei toimi siis edes pelkkä puhallus ilman ilmastointia. Sulakkeet on tsekattu ja ne on ok. Valot palaa säätimissä normaalisti. Onko ainoa vaihtoehto siis enään se, että koko moottori on hajonnut (se kun on siellä juuri mistä vedet tuli sisään). Turhaan ei viittis alkaa 150 euron moottoria ostamaan.
Itse en ole mikään autoguru niin en näistä sen enempää tiedä.
Kiitos!
Hajonnut sisäilman puhaltimen moottori
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Kannattaa vikakoodit luetuttaa ettei joku ohjain ole ottanut kyttyrää vedestä, ne kun monesti tuppaa olemaan siellä etupenkkien alla ja mahdollisuus kastua. Toki voit yrittää syöttää manuaalisesti virtaa puhaltimen moottorille ja katsoa pyöriikö silloin, jos pyörii niin ohjainvika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408