Olen 29 - vuotias nainen joka haluaisi olla kokeilla kunnon ryhmäpanoa Oulun eteläpuolella. Innokkaita???
Ryhmäseksii
17
61
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oisit ollut etelämmässä niin täällä ois ollut 35v kundi.
- Anonyymi
Olisin valmis! Olen 35v täyspäinen mies.
- Anonyymi
Kajaanissa olisi 5 painostajaa iältään 30-55v. Kiinnostaisko?
- Anonyymi
Kiinnostaisi. Laita sposti niin otan yhteyttä.
- Anonyymi
On meitä. Kalajoki vois olla kiva. Laita yhteystietoja tulemaan, niin asia alkaa hoitua.
- Anonyymi
Tulisit etelään. Koottais sellanen porukka että varmasti muistaisit. Itse haaveilen kunnon orgioista. Olisi eri ikästä paniaa ja eri kokosta
Me olen me ja meidän pari maahanmuuttaja kaveria ollaan kiinnostuneita.
Onko värillä väliä?- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Puhuttiin ryhmäpanosta...
Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.
Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota. Anonyymi kirjoitti:
Älä kommentoi tuolle häirikölle mitään. Ilmoita vain hänen viestinsä samantien poistettavaksi.
Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.Puhutko meistä? Jokainen kommentoija tarvitsee palautetta.
Jos ei reaalimaailmassa ole keskustelua niin hyvä että edes täällä.Anonyymi kirjoitti:
Sinun kommentit eivät häntä paranna eikä saa häntä lopettamaan koska hän on mielisairas ja tehnyt tuota jo monta vuotta. Kaikkein pahin rangaistus hänelle on jättää hänet täysin yksin ja vaille huomiota.Kiitos kommentista.
- Anonyymi
No perhana, on täällä ainakin yks 39vuotias:) ja alistaakkin voin:)
- Anonyymi
34v m ja muutama muu.. miten dv? Kiinnostaisi..
- Anonyymi
Ei asuta oulussa mutta parinsadan kilometrin päässä sieltä Pohjosemmas. Täällä ois nainen 29&mies 36. Laita viestiä jos kiinnostaa. me.kaks@meiliboxi.fi
Hei
Voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Mutta varoitus. Tulet jäämään siihen koukkuun ;). Kimppa on todellakin hienoa samanhenkisten kumppanien kanssa.
Olemme kaverini (m) kanssa harrastaneet kimppaa yleensä 2m 1n kokoonpanolla. Ja voin sanoa, että se on upeaa. On upeaa esim. kahdella kullilla panna pilluun.
Olemme kokeneita kimpan saralla. Voit olla kokematon, me osaamme viedä juttua eteenpäin ja voin luvata, että kanssamme saat unohtumattoman kokemuksen...- Anonyymi
Laitatko sähköpostia niin voisin laittaa viestiä? T: Oulusta 1n/1m
- Anonyymi
Kik voimapari jos sellainen löytyy
Kolmenkimppa kiinnostaisiko?
1n/1m
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955