Osatin tänään Nokia mediamaster 120T ja samaan syssyyn canalin kortin. Muuten hyvä, mutta canalía ei näy. canalilta sanottiin, että jos ei päivittäydy 4-5 tunnissa niin vika on boxissa ja että ko boxin kanssa tämänkaltaiset ongelmat yleisiä.
Täältä olen lukenut, että päivittämisissä menee kauan muiltakin boxeilta. Eli kauanko odotan ennen kuin kiikutan "paskan" vaihtoon ja mihinkä vejkeeseen sen vaihdan. Nokian valitsin kuningaskuluttajan testien vuoksi
Canal+ taas!
8
1786
Vastaukset
Mulla teki sellaisen kun syksyllä kortin hommasin että mun digiboxi ei jostain syystä tunnistanut heti korttia.Kävin liikkeessä jossa laittoi niiden boksiin kortin ja se toimikin.Kun kotio tulin ja taas kortin omaan boxiin laitoin niin toimi!
Kokeile ottaa se boxi välillä irti seinästä ja kortti välillä pois jos sitten löytäisi signaalin.- sinihiiri
laite lukee korttia, mutta ei löydä yhteyttä...
- ukki
sinihiiri kirjoitti:
laite lukee korttia, mutta ei löydä yhteyttä...
Mun koneeltani (Maximum) meni n. yhdeksän tuntia päivitykseen. Canalin poika syytti konetta, mutta digiavun päivystäjä puolestaan korttia.
No , se päivittyi vihdoin.
- gynther444
Nokia kaatopaikalle, sen pitäis näkyä heti kun kortin laittaa sisään..
- stratocumulus
Laittaa kortin toisin päin. Mun boxissa kuvapuoli (sim) tulee alaspäin.
- Junde
Mulla kesti myös pitkään. Laitoin n.klo17 kortin koneeseen ja puolilta öin ei vielä toiminut. Jätin kortin yöksi koneesseen ja aamulla toimi.
Väitän että vika on kortissa tai Canalin päivitys systeemeissä eikä bokseissa. - Ekitalo
Mulla on pelannut Nokia 9602 jo 8 vuotta ilman mitään ongelmia.
Ainoa ongelma mikä mulla oli niin lautasen edessä iso koivu joka on kaupungin alueella ja se häiritsi varsinkin kesäaikaan tuulella.
Mutta sekin asia korjaantui kun vaihdoin tehokkaamman mikropään viime kesänä.
Päivitykset ja kanavien haku onnistuu moitteitta osaa kanavia ei tarvii edes hakea tulee automaattisesti kanava listalle esim. Eurosport2
Mulla on ENTERTAINMENT paketti. - Nokia120T
...kanavat löytyivät nopeasti, en nyt muista tarkaan mutta meniköhän edes puolta tuntia. Sama Nokia 120T. Ainut mikä mulla on, kanavat saattavat kadota välillä, jolloin Nokian sininen ruutu ja teksti "Suljettu."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144