Netissä surffatessa löysin tämän Karl Woodwardin Golf-Guinessin ennätyksen, onko kellään tietoa miten lähelle tuota tulosta ollaan suomessa päästy..? 860 yardia 2 lyönnillä.
kaverin diplomi on täällä:
http://www.powerballs.com/sport_page2.html
Guinessin ennätys: pisin lyönti, entä suomessa
7
8315
Vastaukset
- raksu
Talvella järven jäällä menee jo yhellä lyönnilä kevyesti tuo 860 jaardia...
- Petrus
Oho raksu on aika äijä, oletko meinannut ilmoittautua guinessiin?? mites oliko tuuli avuksi?
- norppa
Petrus kirjoitti:
Oho raksu on aika äijä, oletko meinannut ilmoittautua guinessiin?? mites oliko tuuli avuksi?
mitenkohan ihmeessa tollaiset rannevoimat vois kehittaa.
vekkulin nakoinen toi videopatka missa joku maailmanmestari veivaa tota voimapalloa:
http://www.powerballs.com/akis15027.wmv - raksu
Petrus kirjoitti:
En mä sitä lyöny, mut luin joskus jostaki lehdestä... Ja onhan tuolla kuussakin lyöty palloa rautakuutosella toista kilometriä... ;)
- Passionate1
Jos olet esimerkiksi Ruotsin ja Suomen rajalla niin voit lyödä pallon, joka laskeutuu Suomen puolelle. On ollut jo tunnin ilmassa... :)
- dsfdsdsdsxcz
Noissa pituuslyöntikisoissa mitkä järjestetetään lentokentällä pallot löytyvät kilometrin päästä, kunhan pysyvät asfaltilla. Meikäkin varmaan saisi 600 metrisen lyönnin jos pysyisi loppuun asti kiitoradalla. Kentällä parhaat draivit n. 200 metriä
- Ana11
Oon 15v poika ja mult lähti 243m lyönti rangepallolla. Pitäiskö ilmoittautua johonki kisaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635