turkistarhausta

friske

8

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska

Juuri olin laittamassa samaa linkkiä. Turkit kuuluvat eläimille eikä ihmisille.
      VAROITUS!!! Filmi on tosi raaka, jos haluat sulkea silmäsi siltä todellisuudelta, että elossa olevalta eläimeltä katkotaan jalat ja nyljetään elävältä niin älä katso. Olen nähnyt vaikka mitä sairasta filmiä mutta tämä oli niin hirveä etten voinut katsoa sitä loppuun. AJATELKAA ENNEN TURKISTEN OSTOA!!!

• Tuo teksti riittikin mulle. Mää oon niin herkkä etten todellakaan voi katsoa tuota. Se vain jäisi painamaan mieltäni päiväkausiksi. Jos tuo todella on totta niin sehän on aivan järkyttävää.
        En muutenkaan ymmärrä turhanpäiväisiä turkiksia...en kyllä ole mikään kiihko vastustaja mutta vastustan kumminkin. Luulen kyllä että ihmiset selviäisivät ilman niitäkin.
        Se on vain rikkaiden diivailua...pitää olla turkki mitä esitellä...

• ---
        Neitonen79 kirjoitti:

Tuo teksti riittikin mulle. Mää oon niin herkkä etten todellakaan voi katsoa tuota. Se vain jäisi painamaan mieltäni päiväkausiksi. Jos tuo todella on totta niin sehän on aivan järkyttävää.
        En muutenkaan ymmärrä turhanpäiväisiä turkiksia...en kyllä ole mikään kiihko vastustaja mutta vastustan kumminkin. Luulen kyllä että ihmiset selviäisivät ilman niitäkin.
        Se on vain rikkaiden diivailua...pitää olla turkki mitä esitellä...

Todellakaan en pystynyt katsomaan yhtään pitemmälle, ja nyt painaa mieltä jatkuvasti miten paska paikka tää maailma loppupeleissä on.
        Aluksi filmissä otetaan eläimet pois häkistä takajaloista nostaen ja lyödään muutaman kerran "olantakaa" maahan, sitten kylmästi sätkivältä eläimeltä lyödään yksi jalka kerrallaan poikki ja jätetään maahan pyristelemään. Lopetin katsomisen siihen kun henkeä haukkovalta eläimeltä aletaan vetämään nahkaa pois. Yksinkertaisesti ei tuollaista voi katsoa pitempää ja filmiä oli vielä 2min jäljellä joten en tiedä päästettiinkä eläimiä missään vaiheessa tuskistaan vai jäikö jotain vielä sätkimään senkin jälkeen kun nahka oli otettu pois.

• --- kirjoitti:

Todellakaan en pystynyt katsomaan yhtään pitemmälle, ja nyt painaa mieltä jatkuvasti miten paska paikka tää maailma loppupeleissä on.
        Aluksi filmissä otetaan eläimet pois häkistä takajaloista nostaen ja lyödään muutaman kerran "olantakaa" maahan, sitten kylmästi sätkivältä eläimeltä lyödään yksi jalka kerrallaan poikki ja jätetään maahan pyristelemään. Lopetin katsomisen siihen kun henkeä haukkovalta eläimeltä aletaan vetämään nahkaa pois. Yksinkertaisesti ei tuollaista voi katsoa pitempää ja filmiä oli vielä 2min jäljellä joten en tiedä päästettiinkä eläimiä missään vaiheessa tuskistaan vai jäikö jotain vielä sätkimään senkin jälkeen kun nahka oli otettu pois.

Ei tuollanen ihminen jonka on pakko rääkätä eläimiä voi olla terve. Mää olen tosiaanki eläinten ystävä enkä voi sietää tollasta idioottimaista käytöstä. Kyllä se eläinki tuntee tuskaa...joillekki se vaan ei tunnu menevän jakeluun.
        Eläinten rääkkääjille sama kohtalo...näin on!
        Että raivostuttaa...

• friske
        Neitonen79 kirjoitti:

Ei tuollanen ihminen jonka on pakko rääkätä eläimiä voi olla terve. Mää olen tosiaanki eläinten ystävä enkä voi sietää tollasta idioottimaista käytöstä. Kyllä se eläinki tuntee tuskaa...joillekki se vaan ei tunnu menevän jakeluun.
        Eläinten rääkkääjille sama kohtalo...näin on!
        Että raivostuttaa...

Viimeisetkin ihmiset varmaan rupesivat turkisten vastustajiksi siinä vaiheessa, kun se turkiton ruumis-jota ei siis lopetettu-yritti vielä nousta maasta jaloilleen.

• friske kirjoitti:

Viimeisetkin ihmiset varmaan rupesivat turkisten vastustajiksi siinä vaiheessa, kun se turkiton ruumis-jota ei siis lopetettu-yritti vielä nousta maasta jaloilleen.

Siis vaikka en tuota videota olekaan katsonut enkä katso niin se mitä olen lukenut saa minut voimaan pahoin. Itkun pitäminen alkaa olemaan jo vaikeaa...
        Miten kukaan voi olla nuin julma.
        Kumpa voisin tehdä jotain eläinten hyväksi...

Voisimpa jotenkin estää eläimiä joutumasta tuollaisten idioottien kidutettavaks...
        Miks maailman pitää olla niin paha paikka.

• Tosimies

Eli kävin katsomassa ton videon, enkä suosittele sitä muille kuin turkiksien ostajille! Toivottavasti muuttaa osto haluja...

En ole mikään kaikkea pientä säikähtävä ja pikku veri tilkasta kauhuissaan oleva nainen. Vaan ihan tämmöinen raavas mies joka ei helposta hätkähdä, mutta tämä video osoitti ihmisen raakuuden jälleen kerran. Villi eläimetkin ovat toisilleen suosiollisempia kuin nämä ihmiset tällä videolla... Ihmettelen vain niitä jotka sallivat tämän, eli en suinkaan viranomaisia vaan teitä turkiksien ostajat!

• Aika kauhea oli vaikka kaikenlaista nähnyt.
      Mutta pitää muistaa että tuolla ole mitään tekemistä suomalaisen turkistarhauksen kanssa.
      Kyse maasta jossa pikkutytöt vieläkin maaseudullla laitetaan virran vietäväksi.Ja todennäköisesti söivät ko.eläimien lihat,mikäli kiinalaisten tapoja yhtään tunnen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe