Kävin uusimassa kenokuponkini, kassa otti mâksun, mutta en saanut kenolappuani!!!! ONNEksi huomasin autossa lapun puuttuvan. Menin kassalle ja hän ei korjannut heti tilannetta, jouduin odottamaan. EIKÄ KIELTÄNYT VIRHÉTTÄÄN. Târkistakaa lappunne! Tämä oli kohdallani jo kolmas kerta.
KOKEMÄEN S-MARKET JA VEIKKAUSASIA
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kovaa on elämä Kokemäellä. Otan osaa.
- Anonyymi
Tiedetäänkö kokemäellä että porissa liikkuu vapaana uskovaista esittävä nainen joka puukotti ja myrkytti miestään, eikä sitä saa vastuuseen.
- Anonyymi
Minäpä voitin kenossa 22.000 euroa ja nimenomaan S-Marketin kassalta ostetulta kupnkilla. Hassu juttu kun kuponki jäi minulta kassalle ja kassaneiti juoksi perääni liikenneympyrään asti ja antoi kenon voittokuponkin.
- Anonyymi
Heräsit iloisena ennen kuin tajusit nähneesi unta..
- Anonyymi
Tehkää kenopäät Veikkaus ja arpaostonne ärrältä, älkääkä sohlakko tuntitolkulla ihmisten edessä ruokakauppojen kassoilla. Ärrällä saatte miettiä ihan rauhassa, otatko jokerin vai et. Siellä jonossa ei kenenkään sisäfile lämpene ostoskärryssä.
- Anonyymi
Olen minäkin meinannut polttaa pinnani monta kertaa kun kaupan kassalla joku ostoksensa "läpi" saanut alkaa pohtimaan minkälaisen kupongin siitä tiskiltä valitsisi. Kassa sitten kaivelee sitä sieltä ja jono seisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814