Mulla on kurkku, suolakurkku, paprika, banaani ja päärynä. Aika pitkälti näillä menen. Plus light limsa plus proteiinipirtelö.
Minkälaisia turvaruokia teillä on?
9
221
Vastaukset
- Anonyymi
Porkkana unohtui listalta. Se on myös turvallinen.
- Anonyymi
Raejuusto, ananas, näkkileipä ja soijajugurtit
- Anonyymi
Rasvaton jogurtti, litran tölkki koko päivän ateriana.
- Anonyymi
Noinko sitä sairautta hallitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko sitä sairautta hallitaan?
Yleisimmin täällä kysellään kuinka parannuttaisiin eri sairauksista ja vaivoista, mutta tässä ketjussa näköjään kerrotaan konsteja sairauden ylläpitämiseen.
- Anonyymi
Jos vastaukseni jogurtista ahdistaa sinua näin kovasti, ota yhteyttä omaan hoitotiimiisi. Itse voin oikein hyvin.
- Anonyymi
Kasvissosekeitto, parsakaali, tankoparsa, tomaatti ja suolakurkku on turvallisia. Kaikki kalorittomat juomat myös.
- Anonyymi
Itselläni oli omenat. Ne oli oltava Granny Smith-omenia, niitä vihreitä hieman happamia! Niitä söin kolme päivässä, enpä juuri sitten muuta kuin mustaa sokeritonta kahvia.
Nyt anoreksia saatu hieman hellittämän, mutta terve en ole edelleenkään. Paino kuitenkin melkein alimmassa normaalipainossa, ja olen oikeastaan tyytyväinen tähän! Se kamala masennus ja ahdistus on hellittänyt paljon, ja voin hieman elääkin. - Anonyymi
Pitääkin kokeilla omenia. Menikö niistä maha sekaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645