En tiedä mitä pitäisi ajatella

Anonyymi

Edellispäivänä mieheni pääsi töistä myöhemmin (15) ja sirä edeltävänä 14.30, vaikka yleensä työ loppuu kello 14.
Hän on naisvaltaisella alalla ja joka työpaikassa ollessaan on puhunut jostain toisesta naisesta toistuvasti. Nyt ei ole mitään nimeä tullut esille, mutta kun tuossa edellispäivänä tuli kotiin, valitti että on ihan väsynyt ja meni päiväunille heti töistä tullessaan. Luin itse kirjaa sen ajan vieressä
Kun hän sitten heräili, päätin yllättää ja aloin hellimään häntä käsilläni. Mies yllättyi.
Oli vain muutama asia mitkä alkoi minua mietityttämään. Ensinnäkin miten se voi olla juuri pesty ja puhdas (ei edes vessassa ehtinyt käymään tullessaan, että olisi minua varten pessyt) pitkän ja hiostuttavan työpäivän päätteeksi, toisekseen ei meinannut laueta ollenkaan ja kolmanneksi, arasteli, eli oli hieman kipeä., tosin harrastimme rajummin edellisenä päivänä. Hänellä tiukka nahka, jonka vaimona tiedän.
Kysyin ihmetellen näitä asioita, niin riitahan siitä meinasi syntyä. Seurauksena paha mieli kummallakin.
Mies loukkaantui ja sanoi, että luuli meillä menevän hyvin, mutta taisin erehtyä.
Saatiin kyllä sovittua asia, mutta jäi tämä asia tosissaan vaivaamaan että miten mies ei hikoile yhtään mukamas työtä tehdessään? Itse olen ollut joskus vastaavassa työssä ja minulla oli koko ajan hiki päässä. Sanokaa nyt joku, että ylireagoinko taas?

9

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä m provoile taas. Valehtelija olet ja sut tunnetaan. Et saa puhdistettua kilpeäs toisia mollaamalla.

• Anonyymi

En ole mikään m

• Anonyymi

Sanoisin et ylireagoit. Jos tunnin "ylitöissä" ja suihkussakin jossain kerennyt käymään?aikapikaiset panot saa olla.
      Voihan se tietty olla mahdollista mutta tuntuu aika epätodennäiseltä.

• Anonyymi

Töistä voi ja saa lähteä pois etuajassa jos on hyvä syy, haloooooo.
        Vieraissa käy se on varmaa.

• Anonyymi

Joo sanotaan, tästä saat mun mielipiteen.
      Jos noin tarkkaa tosiaan on, että sun mieheltä täytyy tippua työvermeet päältä sekunnilleen klo 14 reikäreikä joka ikinen työpäivä sen pitää olla himassa sun luona myös samalla sekunnilla, niin ihme jätkä se on.
      Onks sillä Star Trekin teleporttauslaite käytössä vai miten se sen tekee?

Tosi outo vaatimus puolisolta ettei duunikavereista sais puhuu himassa nimeltä. Työkavereistahan nimenomaan puhutaan todellakin nimeltä mainiten eikä salailla. Työkaverit sukupuolesta riippumatta ovat työkavereita ja monilla myös ystäviä. Sä varmaan tajuut mikä ero on työkaverilla, ystävällä ja salapanolla. Vai tajuutko?

Tohon seksijuttuun, herää epäilys onko sulla oikeesti miestä ikinä ollut.
      Jos olis ja sä tiedät että sun miehellä on kiree esinahka, niin sillon ei ruveta ikinä kuivilteen hinkkaan esinahkaa ees taas, sillon käytetään esmes apteekista saatavaa liukuvoidetta.
      Jos toinen sanoo, että ei haluu runkkausta, niin ei tarkottaa ei, vaikka se tuleekin miehen suusta. Sillon sä päästät irti sen kalusta etkä ala syytteleen sitä vieraissa käymisestä. Aikuinen nainen tietäis, että penis on yhtä herkkä elin kuin pimpsa, kummallekaan ei tee kuivilteen tehdyt vetelyt kivaa.

• Anonyymi

Mikä pelle, tiedät tasan tarkkaan miten he toimivat, kaikkien aikojen pelle.

• Anonyymi

Juuri niin. Karskillampuheell ei syyllisyyttä peitetä No hullu hän onkin, tuskin tämä juttu hänen, mutta paljastus sellaisenaan.

• Anonyymi

Tässä taas joku älyvapaa tapaus. Veikkaisinpa jopa että hän on sellainen nainen joka harrastaa työpaikkasuhteita varattujen kanssa, hoitoalalla taitaa tämäkin olla.

• Anonyymi

Aina lun puoliso epäilee, ollaan valitettavasti oikeassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60