Voi M kerro miksi

Anonyymi

Miksi M lähdit pettäjän tielle? Miksi? Miksi?

14

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka M?

• Anonyymi

Saman juuri kokenut Miksi pitää lähteä pettäjän tielle ja täälläkin Yksi M(mies) lisää😒

• Anonyymi

Joskus pysähtyy miettimään, miksi ihminen jolla on kaikki, lähtee pilaamaan elämäänsä oikein täysillä. Onko se salasuhde oikeasti niin ihanaa, että koko muu elämä menettää merkityksensä. Onko ihminen niin tyhmä, ettei tajua miten moneen
      asiaan ympärillä pettäminen myös kohdistuu. Siinä hajoaa paljon muutakin kuin kahden ihmisen suhde. Kannattiko?

• Anonyymi

Kannatti. Kun tajusin että löysin ihmisen jonka kanssa aidosti haluan viettää lopun elämäni.
        Eroprosessi on laitettu liikkeelle, johan tuo kaveruussuhde jota avioliitoksi kutsuin sai riittää!

• Anonyymi

Ei edes kaveria petetä. Valehtelija ja läskipersetrolli olet.

• Anonyymi

Enpä minä ainakaan ole pettänyt ketään suhteissani. Lasketaanko pettämiseksi sinkkuna flirttailu monelle henkilölle.

• Anonyymi

Sinkkuna saa tehä mitä lystöö. Sitte ku hynttyyt lyyvään yhteen, omistauvutaan sille omalle ainoolle. Jos alkaa muut kiinnostaa, lähetään reilusti eikä pietä salarakkaita. Silleen se kerralla kirpasoo, mutt siittä pääsöö eteenpäin kyllä. Pettämine vie pohjan pitkiks ajoiks monest asiast, ehkä lopuks ikää. Rehellisesti ollaan ja rehellisesti lähetää jos on pakko saaha muita.

• Anonyymi

Ketä M kyseessä Onko eteläsuomalainen?

• Anonyymi

Eräs M on pettänyt koko ikänsä. On siihen lähtenyt kakkonen jos toinen. Äärettömän sirullista hänen perheelle ja läheisilleen. Tapelkoot siitä Mstä lopun ikänsä. Ehkä viisaus tulee heille jälkijunassa, mutta M:lle ei kai koskaan. Pettäjä on pettäjä.

• Anonyymi

Tää on taas näitä turhanpäiväisiä kirjoituksia. Ei sanota onko mies vai nainen ja mistä päin ja kuka on kirjoittaja ja millä tavoin kyseinen ihminen on pettänyt ja ketä...

• Anonyymi

Just joo tai joku katkero ja rannalle jäänyt käräyttäjä.

• Anonyymi

Tiedä häntä sitten, mutta kysymys kuuluu, onkohan kyseinen ihminen ollut pitämässä jaloista kiinni, kun noin hyvin tietää M- miehen tai M- naisen pettäneen?
        Minäkin olen M ja muistan aikanaan kun minustakin puhuttiin kateuksissaan paskaa ympäri kylää.
        En koskaan pettänyt yhtäkään kumppaniani, joita on vielä tähänkin ikään (lähes keski- ikään) mennessä niin vähän että voi yhden käden sormilla laskea, mutta niin vaan väitettiin että vaihdan petikumppaniani kuin must****nen sukkia.
        No, kyllähän lähes kaikki tiesi oikean totuuden ja sen että olen lähes neitseellinen muihin verrattuna, mutta onneksi tämä pahin huhupuheiden levittäjä joutui itse naurunalaiseksi. Onneksi paha saa aina yleensä palkkansa.

• Anonyymi

Tällekkin M lle tuntuu kylän puheet olevan kaikki kaikessa kun ei korjannut huhu puheita, mutta silti melkein kaikki tiesi asian oikean laidan, tai sitten vaan luuli tietävänsä. Niinhän se usein menee , kaikki sen tietää mutta ei ole varma. ja nyt varmaan nauratte tietäjienne kanssa "oletetulle levittäjälle". Eli samanlaisia paskanpuhujia kaikki...

• Anonyymi

Enpäs lähtenytkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60