Semmoinen sitten. Melko edullista eikös? Muutaman vuoden ikäinen A45amg ja huolto sitten tommonen pikkusumma🤣 no mutta mikäs siinä. Kerran vuoteen toki mutta onhan tää aika kova. Kuulema tehään normijuttujen lisäks nelivetojärjestelmän öljyt ja automaattilaatikon öljyt jotka nostaa hintaa. Mutta silti aika kova ilman korjauksia.
A45amg ja 29 tonnin huolto 1390e. Meinasin lentää perseelleni
15
133
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö jäänyt oston jälkeen taskurahaa, voi voi.
- Anonyymi
Sinähän ne jutut tunnet.
- Anonyymi
Mulla taas jatkuvan nelivedon omaavan automerkin huolto oli huolto-ohjelman mukainen 15000km huolto, ja sen hinta tarjouksessa 240€. Ei mielestäni paha, kun ottaa huomioon vielä viihde-elektroniikan päivityksen samaan hintaan.
- Anonyymi
Joo, mut sä et tarvitsekaan noita valtavia tehoja maan teillä, kuten nuo AMG mersujen kuskit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut sä et tarvitsekaan noita valtavia tehoja maan teillä, kuten nuo AMG mersujen kuskit!
No en. Ottakkot mun puolesta vielä vaan sakotkin tuon huolto-ohjelman hinnan päälle. Ei ole minulta pois!
"tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" On vanha sananlasku... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Ottakkot mun puolesta vielä vaan sakotkin tuon huolto-ohjelman hinnan päälle. Ei ole minulta pois!
"tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" On vanha sananlasku...Joo...Hyvin oon pärjännyt 156HV omaavalla vaparikoneella, ja jatkuvalla nelikolla, joten ei paljoa paina tuollaiset edellä mainitut huoltojen hinnat. Ja samaan aikaan vieläpä perilläkin...
- Anonyymi
Vaiks siin tehoja onkin niin vähän ihmettelen jos laatikon öljyt on vaihdettu noin 30 oookm kohdalla?
Itsellä Nissan qashqai 2 neliveto automaatti (diesel) ja tietääkseni siinä on vielä alkuperäiset öljyt laatikossa (olen toinen omistaja), kilometrejä takan nyt noin 350 000km.
No Nissanihan on ihan lelu Mesen rinnalla mutta näyttää se jotain kestävän...- Anonyymi
Sellainen sananlaskuhan on myös olemassa, että köyhän ei kannata halpaa ostaa, mutta tämähän pätee tietysti omasta kokemuksesta johtuen vain tiettyihin maan osiin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen sananlaskuhan on myös olemassa, että köyhän ei kannata halpaa ostaa, mutta tämähän pätee tietysti omasta kokemuksesta johtuen vain tiettyihin maan osiin.....
Kannatta ottaa huomioon se nuoruuden kiimakin!
- Anonyymi
Suurin osa tuosta pelkkää katetta.
Työtä ja osia 200eur arvosta ( todellinen )- Anonyymi
Huuhteluöljyt maksaa myös eikä ole ilmaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhteluöljyt maksaa myös eikä ole ilmaista.
Laskun suuruus määräytyy omistajan oletetun maksukyvyn mukaan.
Kyllä siinä se tonni katetta on. Mutta kiva kun pystyt sen maksamaan! Veho kiittää!
- Anonyymi
A45amg pelkät jarrupalat töineen on sen 700-800e. Peräöljyt neliveto järjestelmään ja automaatin öljyt vaihdetaan kyllä jo vaikka 20 tonnin kohdalla jos assyst huolto ohjelman mukaan aikaa kuluu muutama vuosi. Ei pelkät kilsat vaan myös aika merkkaa. Huollot on A45amg hyvinkin usein 700-2000e riippuen mitä tehdään. Ja itse näitä teen työkseni.
- Anonyymi
Miksi ajat pikkukinnerillä? Osta oikea Mese kuten C-sarjan tai ylempää. Noi kinnerit on aikamoisia vempuloita.
- Anonyymi
Mutta noissa ei oo tehoo, kuten 45AMG:ssä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696