Tulla toisen miehen pantavaksi naisen tai useemman katsoessa.. hävettäs ihanasti kun alkas kulli seistä jo tiedosta tulla pannuks., yleisön edessä kahden homo tai bi miehen alistamaks joutuminen ois ihanaa =) laueisin varmaan heti ku saisin munan sisään..
Ois hienoo..
12
102
Vastaukset
sidottuna vaikkapa levähdysalueella pöydälle laitettuna ihmisiä ympärillä ja olla miesten hyväsikäyttämänä,avuttomana panopuuna .aika kiimaista eikö vain?
No tule, meillä vaimo katselisi mielellään
- Anonyymi
Ok ..mistä päin?
- Anonyymi
Ois hienoo laueta väkisin kun mua pantas niin että vikisen, nainen näkis mun kullin kovana kun työnnät mulkun mun sisään, laukeen ajatuksesta kohta ja pakko saada munaa.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
lahden läheltä
Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti
- Anonyymi
Spurgu on herännyt kommentoimaan.Juoppo velttokulli tee jotain muuta oot vaan kateellinen kun sulla ei toimi mikään millään tasolla.
Anonyymi kirjoitti:
Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti
nainen painaisi pääni vasten kosteaa pillua ,kun saisi kullia pyllyyn.siinä olisi tosi kiimainen olo.tietenkin jos nainen liityisi mukaan strapon kanssa ja antaisi kyytiä perselleni, kun saisi kalua suuhuni.kiihoittavia ajatuksia tosiaan
Pessi-71 kirjoitti:
Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
48v. Pk-seudulla...Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi
Kolmistaa kirjoitti:
Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi
Kyllä sopii mulle vaikka tulee mukaan..... oikein hienosti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154