Oon aina ollut aika hyvä koulussa, mutta nyt kun yläste alkoi, on tullut semmonen kova väsymys eikä mikään enää huvita. Kokeisiin ei tule enää luettua ja tässä tietokoneella oon aina useimmiten. Aamulla suunnitelen lintsaamista ja toivon että voisin olla vaikka kipeä mielummin kuin koulussa. Joka aamu joutuu heräämään 6.30 ja tulla kotiin vasta joskus 15.30 (matkaa kouluun on aika lailla).
Olisko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä miten sais itsensä liikkeelle ja huolehtimaan siitä, että koulussa sujuisi?
Kiitos jo etukäteen jos joku vaikka vastaa.
Kuka tahtoo kouluun? En minä.
7
525
Vastaukset
- elämä...?
likoilla motivaatiopula iskee seiskalla. jätkillä ysin lopussa. ite olen ysillä oleva jätkä, enkä ole jaksanut panostaa kouluun kohta kolmeen kuukauteen.
kyllä se helpottaa...- elämä...?
ja menen siis lukioon ensi syksynä. ja ka on 8.1 vaikka laskisi puoli numeroa, ei väliä. silläkin pääsee kaikkien rakastamaan parolan superkansainväliseen lukioon. meillä on cambridgen yhteistyölukion laatta seinässä ja kaskyt ulkomaalaista. taidan ittekin suorittaa jotain kursseja englanniks...
- ..........
mä voin kertoo, että ku mä siirryis seiskalle eli siis yläasteelle ni multa kans loppu motivaatio täysin. Kutos luokan päättärin keskiarvo oli tasan 8 mutta seiskaluokan kevät todistuksessa 7.2 eli laski aivan sairaan paljon :/
Mutta sitten kasilla mä tajusin että tää ei hitsi vie voi jatkua näin. Ja kappas vaan, kasin keväällä olikin k-arvo 7,9. Ja töitä tein ton eteen, monta tuntii päivässä. (jouduin meinaan ottamaan kii kaiken sen mitä seiskalla jäin jälkeen. Joten älä sinä tee samaa virhettä. EN SUOSITTELE) TSEMAA! Ainakaan en pahemmin tiedä miten koulun käynnin saisi sujumaan, mutta minusta ei ainakaan kannata kokeilla mitään tyyliin:" jos saa plaa plaa ja plaa numeroita niin saa vanhemmilta plaa plaa euroa", koska tuollaisissa tapauksissa helposti saattaa käydä niin, että sen sijaan että se antaisi tarmoa käydä koulua hyvin, niin se vain pahentaa asioita, paineet kasvaa eikä mikään suju.
Minä itse heräsin seiskan aikoihin klo. 6 ja koulusta tulin neljän aikoihin.
Suosittelisin että jätät tietokoneen ja alat olemaan ulkona. Kavereiden kanssa ulkona jne jne. Tuollaisiin tapauksiin vaikea mitään mennä neuvomaan.- NoSchool91
Kiitos kaikille ketkä ovat vastanneet. ;)
Juu, kyllä minunkin mielestäni arvosanoista maksaminen on hullua puuhaa. Kun lopettaa koulun käynnin, niin ei sitä rahaa ihan joka puusta tipu. No, koitan nyt sitten panostaa tuohon koulunkäyntiin ja tartun köksän kirjaan.
- plää
Olen vapaavuosilla pakosta, mutta kyllä tekee kouluun mieli.
Mulle ny koulu on ollu aina leikkiä.
Ala-asteella opiskelin täysillä, mutta siskalla (just) mä päätin, et mun elämään kuuluu muuki ku koulu.
Ja mää kyllä pelästyin, kun keskiarvo oli 7.9! Kyllä alko koulu kiinnostaa. Nyt ku viime keväänä pääsin koulusta, en tehny muuta ku opiskelin. Ja se oli (usko tai älä) kivaa! Ja sen palkaks sain 8.5 keskiarvoks.
Et venaa ny kantsiiks opiskel.
Toki elämän täytyy ol muutaki, ku kouluu. Esimerkiks keskusteluu!
Terveisin kouluintoilija - sofie
jos sul on jtn. hyviä kamuja koulus voit aatelle et haluut nähä ne ja sit sä vaa haluut mennä kouluu sit lue vaa kokeisii nii pääset joskus poiski sieltä koulust ja jos sul on vaik koulus joku poika jost tykkäät nii aattele sitä, niin se elämä mullakin on sujunu paitsi jos aattelee liikaa omaa kultaa jää siin läksytki tekemät ;)tsemppii waa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271