Anteeksipyyntöni iisalmelaisille, joilla ei ole mitään tekemistä allaolevan kammottavan jutun kanssa.
Teidän 2lesken
Poliisi: Pariskunta piti kuollutta vauvaa jääkaapissa ja pakastimessa ja hautasi pihamaalle.
Poliisi on siirtämässä syyteharkintaan jutun, jossa ilomantsilaiselta kotipihalta löytyi viime kesänä kuollut vauva.
Vauva löytyi poliisin pihalla tekemässä etsinnässä, johon poliisi ryhtyi ilmoituksesta.
lmoittaja oli kuullut asiasta tuttaviltaan.
Poliisin mukaan asukaspariskunta sanoi, että kotisynnytyksessä toinen kaksosista oli syntynyt kuolleena.
– Pariskunnalla ei ollut kaksosraskaudesta tietoa, sillä nainen ei ollut käynyt ultraäänessä.
Synnytyksessä ei ollut paikalla terveydenhuoltohenkilöstöä, poliisi sanoo tiedotteessa.
Oikeuslääketieteellisen kuolemansyyn selvittämisen perusteella vauva oli kuollut kohtuun muutamia päiviä ennen synnytystä, poliisi kertoo.
Poliisi epäilee pariskuntaa kuolemansyyn selvittämisestä annettujen sääntöjen rikkomisesta ja hautarauhan rikkomisesta.
– Pariskunta oli säilyttänyt kuollutta vauvaa pakastimessa ja jääkaapissa, ja noin viikon kuluttua perheen isä oli haudannut vauvan pihamaalle, poliisi kertoo.
Korjaus Ei Iisalmi vaan Ilomantsi
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Saat anteeksi vaikka en olekaan iisalmesta vaan jostain tuupovaarasta.
- Anonyymi
Eikös pointtisi ole kuitenkin, että pariskunta on itäsuomalainen .
Pöljiähän me täällä idässä olemme, asuimmepa sitten Iisalmessa tai Ilomantsissa.
Järkytyit "vanhasta" uutisesta niin paljon, etten yhtään ihmettele, että teit pikku virheen.
kylmätotuusAno/kylmä
Totta on, että minulla on kauhukokemuksia outokumpulaisesta ja kaavilaisesta miehestä.
Ne ovat jossain idässä.
Se ei silti oikeuta sekoittamaan kahta muuta paikkakuntaa keskenään.
Sitäpaitsi minulla on määrättyä sympatiaa nimenomaan iisalmelaisiin.- Anonyymi
Samaa erämaata ne on kumpikin ja ihmiset siellä alkuasukkaita!
Anonyymi kirjoitti:
Samaa erämaata ne on kumpikin ja ihmiset siellä alkuasukkaita!
Ano
Länsirannikolta katsottuna näin tuntuu olevan.- Anonyymi
Ehkä Lähi-Itä olisi osuvampi nimi. Pohjoistuulikin on kylmää
tuuli se sitten mistäpäin tahansa
- Anonyymi
Kyllä on suomessakin lapsia, jotka voivat kehua, olen syntyisin ilotalolainen.
Itä on muuten aikasti paljosti pitkä raja. - Anonyymi
-on syvältä että joku saa kiksejä toisen onnettomuudella herkuttelusta
-luuletko ettei heidän suru ja tragedia ole riittävä ilman näitä älyttömiä aivopieruja
-tuskin tiedät heidän henkilökohtaisista ongelmistaan ja hädästään
-no, sairautta on monenlaista, näköjään myös alottajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965