Piti vihdoin käydä kokeilemassa tehokas Corolla. Jäi pahasti mietityttämään, ovatkohan kaikki hevoset tallissa. Muutama erilainen 200hv kulkine ollut mutta Corolla ei tuntunut kyllä niitä vastaavan.
En tosiaankaan millään kellolla mitään mitannut eli homma jäi pelkäksi tuntemuksesi.
Odotus oli, että sähkömoottori kaverina antaisi heti maksimiväännön ja niinhän se antoikin mutta tuntui loppuvan kuin kuuluisa kanan lento.
Corollan tehot
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne kehnot aasialaiset on.
- Anonyymi
Kuin ne osaakin ne pollet tukahduttaa, omituist tekniikkaa?
- Anonyymi
TM:Testissä Tojossa eniten tehoja ja luvattu kiihtyvyys 0-100 nopein, mutta jäi silti Skodalle kiihtyvyydessä. Johonkin ne luvatut tehot häviää.
- Anonyymi
Ahtamaton moottori on tehoton ei auta sähköavusteetkaan, turbo on nykyaikaa..
Ei oikein nukuttanut ja yöunet jäi taas muutamaan tuntiin.
- Anonyymi
Sellaista on Toyotahörhön elämä, otan osaa.
- Anonyymi
Lähtee valoista kuin kuppa Töölööstä ! Ja häviää maisemaan kuin pieru Saharaan.
Saksan rallin kolmoisvoitto , hurraaaaah !- Anonyymi
Ihanaa kun joku on myynyt konepellistä isolla rahalla Toyotan koholle, mitään muuta Toyotaa ei noissa autoissa ole.
- Anonyymi
Varmaan VAG konsernin tekemä moottorikin ei tojota turbo vehkeitä osaa itse tehdä.värkkää vaan niitten sähköhärpäkkeitten kanssa..
- Anonyymi
Mistä liikkeestä saa ostettua sellaisen Toyotan mikä kulkee kuin se rallissa käytetty?
- Anonyymi
Voi voi kyllä tulloo kalliks toyo rally, ihan hirvittää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226