Poikkeusjärjestelyitä”
50 on niin iso pelaajaporukka, että kaupan kassalta peliä ei edes voisi jakaa niin monelle kupongille. Myyntipaikassa pelin voi jakaa kahteen, viiteen tai kymmeneen kuponkiin.
– Jos muun kokoisia porukoita haluaa tehdä, niin tällainen porukkasopimus on oikeastaan ainoa vaihtoehto. Toki kaikista kätevintä on, että jakaa sen jo pelaamisvaiheessa niihin osuuksiin. Se on kaikista selkein tapa, Öhman sanoo.
Öhmanin mukaan tällä tavalla jakoon menevät potit ovat harvinaisempia.
– Tämä on suuri porukka ja poikkeuksellinen voitto, että ekstraselvittelyä on jo ihan sen puolesta. Kaikki varmasti selviää ensi viikolla tämän lunastuksenkin osalta. VARMAAN KOHTA SANOTAAN APRILLIA.
Ei voi jakaa kuin 10 hengen kuponkiin oliko siis voitto laillinen
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ensimmäinen voittaja sitten julkisuudessa (Iltalehdesta linkki Aamulehden juttuun). Voittaja ei halua esiintyä omalla nimellään, mutta kutsumanimi on, sukunimi ja pari kuvaa?! Olikohan ihan viisasta?
- Anonyymi
Olen varma että voittajat eivät saa penniäkään.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(penni ei ole suomen nykyinen valuutta :D)- Anonyymi
Ei ole koskaan ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670